אנחנו גאים להציג עולם מתקדם של שירותים דיגיטליים, שזמינים ללקוחות שלנו באתר כללית און־ליין, באפליקציות ובוואטסאפ. כן, לקוחות כללית יכולים לנהל את הבריאות שלהם ולקבל שירותים רפואיים - בלי לקום מהספה!
זימון תורים
לקוחות כללית יכולים לקבוע תור למגוון רחב של נותני שירות ובדיקות בלחיצת כפתור.
• מעבר לשירות זימון תורים.
בין היתר ניתן לקבוע תורים ל:
• רופאים ורופאות (משפחה, ילדים, יועצים) - ניתן לקבוע ביקור פרונטלי, ביקור טלפוני או ביקור בשיחת בווידאו.
• אחיות ואחים.
• בדיקות.
• כללית סמייל.
• בתי מרקחת.
• כללית אסתטיקה.
תוצאות בדיקות
תוצאות בדיקות מעבדה
לקוחות כללית יכולים לצפות בכל אישורי המחלה שהונפקו בעבורם
בתיק הרפואי המקוון שלהם. האישורים חתומים דיגיטלית, וניתן להדפיס ולהציג אותם בלי חתימה של הרופא/ה ושל המרפאה.
• כניסה לשירות אישורי מחלה
הפניות לבדיקות
הפניות לבדיקות מעבדה
ההפניות שלכם לבדיקות מעבדה מחכות יחד עם הסברים והנחיות. תוכלו לעקוב באופן מסודר אחר ההפניות שקיבלתם ואחר התוקף שלהן, ולהגיע מוכנים לבדיקות.
• כניסה לשירות הפניות לבדיקות מעבדה
הפניות נוספות
קיבלת מהרופא הפניה לבדיקות רפואיות, לטיפולים שונים, למכונים שעובדים עם כללית או לרופאים יועצים? גם אם ההפניה אבדה או נקרעה, תוכלו לצפות בהפניות
בתיק הרפואי האישי שלכם, לשלוח אותן במייל או פשוט להדפיס אותן.
• כניסה לשירות
טופס 17 (טופס התחייבות)
הצגת טופס 17
לקוחות כללית און ליין יכולים לצפות בטופסי ההתחייבויות שהופקו בעבורם ובעבור בני משפחותיהם ולהדפיס אותם. אם איבדתם טופס 17 שהופק לכם או לילדים, תוכלו להדפיס אותו ולהשתמש בו. טופס 17 שהודפס מהאתר תקף במלואו גם ללא חתימה וחותמת של המרפאה.
• צפייה בטופסי 17
הנפקה עצמית של טופס 17 (טופס התחייבות)
קיבלתם מהרופא הפניה לשירות מסוים? אם אישרו לכם את השירות, תוכלו להנפיק לו טופס 17 בעצמכם.
• הנפקת טופס 17
רגישויות
האם אתם אלרגיים לאגוזים? אולי אתם רגישים לסוג מסוים של אנטיביוטיקה? ומה בנוגע לעקיצת דבורה? תוכלו לצפות ברגישויות שרשמו לכם הרופאים. המידע הזה יכול להיות קריטי עבורכם - כשאתם קונים תרופות, כשאתם בביקור אצל הרופא/ה או כשאתם מתאשפזים.
• צפייה ברגישויות שלכם
תיק היריון דיגיטלי
את בהיריון? תגידי ביי ביי לקלסרים ולכל הדפים! מהיום את עוקבת אחר ההיריון שלך באזור מיוחד בכללית און־ליין: את יכולה לצפות בתוצאות הבדיקות שעשית, באבחנות שנרשמו לך, בחיסונים שקיבלת, בפענוחים של בדיקות דימות, לקבל המלצות והתראות ועוד.
• מידע נוסף על תיק ההריון הדיגיטלי
• כניסה לתיק ההיריון הדיגיטלי שלך
פנייה לרופאי עור
לא יודעים אם הבעיה שהופיעה דורשת הגעה למרפאה? כבר הזמנתם תור לרופא או לרופאת עור - אבל הוא רחוק? בינתיים אפשר לשלוח פנייה באזור האישי באון־ליין ולקבל תשובה בתוך מספר ימים.
• מידע נוסף על השירות
• כניסה לשירות
מעקב אחר תשלומים
בעבור איזה שירות שילמתם? כמה זה עלה? מתי חויבתם? כל המידע במרחק לחיצה.
לחצו על הקישור למעבר לשירות:
• דוחות התשלומים שלך
• דוח חיובים חודשי
• תשלום חוב
• מעקב אחר החזרי כללית מושלם
שימו לב: הורה שאינו מבוטח בכללית המעוניין לצפות בפרטי תשלום עבור ילדו המבוטח בכללית צריך לפנות למוקד הטלפוני 2700* או למרפאה של הילד. לאחר זיהוי יופק עבורו דוח פירוט גבייה.
הודעות ותזכורות אישיות
לא שוכחים תורים, לא מפספסים הפניות וקל לעקוב אחרי כל מה שחדש באתר.
שימו לב: כדי לשתוכלו לקבל את ההודעות גם למייל האישי יש לוודא שכתובת המייל מעודכנת.
בדיקת מלאי בבית המרקחת
זוכרים את הימים שהייתם מגיעים לבית המרקחת, ממתינים בסבלנות בתור רק כדי לגלות שהתרופה שהייתם צריכים אזלה? ובכן, הימים האלה מאחוריכם!
אתם יכולים
לבדוק בסמארטפון האם התרופה שאתם צריכים נמצאת במלאי.
שירות ללא כרטיס
גם אם הגעתם למרפאה או לבית המרקחת בלי הכרטיס המגנטי שלכם - אפשר לטפל בזה! פשוט מפעילים את "שירות ללא כרטיס" מרחוק ומממשים את התור.
• כניסה לשירות ללא כרטיס.
• אבד לכם הכרטיס? ניתן להזמין אחד חדש און ליין.