חיפוש

dsdsdsd
בחורה ובחור צעירים מחייכים בזמן שהם מביטים בסמארטפון

שירות פנייה לרופא/ת עור

יש לכם פריחה לא מוסברת על הרגל? הופיעו כתמים על המרפק? לא חייבים לחכות לתור אצל רופא או רופאת העור, פשוט ממלאים שאלון קצר, מצלמים את המקום ומקבלים תשובה מהמומחים שלנו

צוות אתר כללית

​​​​​​​​​​מהו שירות פנייה לרופא עור?

אתם לא בטוחים האם הבעיה שהופיעה בעור דורשת הגעה למרפאה? כבר הזמנתם תור לרופא או לרופאת עור - אבל הוא רחוק? אתם יכולים לשלוח פנייה באזור האישי שלכם בכללית באון־ליין - כולל צירוף תמונות ומענה על שאלון קצר - ובתוך כמה ימים תקבלו מענה בכתב מרופא או מרופאת עור. 

​התור לרופא עור עוד רחוק? בואו להתייעץ עבר עכשיו בפנייה לרופא עור

איך הרופאים יכולים לעזור לי?

אחד מרופאי או מרופאות העור של כללית יצפו במידע ששלחתם, ועל סמך הנתונים האלה יוכלו לייעץ לגבי מקור הבעיה, להמליץ על המשך טיפול, לתת מרשם או להפנות לטיפול המשך.

רוצים ייעוץ טלפוני? תוכלו לפנות לשירות רופא עור און־ליין: שולחים בקשה והרופא חוזר אליכם בשיחה טלפונית

איך זה עובד?

1. היכנסו לאזור האישי שלכם בכללית און־ליין או באפליקציית כללית. 

2. בחרו בשירות "פנייה לרופא עור" שנמצא תחת "ייעוץ רפואי און־ליין" בתפריט הראשי. 

3. השיבו על שאלון קצר. 

מסך הכניסה של שירות פנייה לרופא עור
 

4. סמנו את המיקום של הבעיה בגוף וצרפו תמונות של האזור. 

מסך לבחירת המיקום בעור
 

חשוב מאוד: הקפידו לצרף תמונות ברורות ולא מטושטשות כדי שלרופאים יהיה קל יותר לזהות את הבעיה. אל דאגה, אף אחד מלבד הרופאים לא ייראו את התמונות שלכם שיימחקו מיד לאחר מכן...

5. סיימו את השאלון ב־5 שלבים קצרים וזהו - פשוט ומהיר. הרופא או הרופאה יבדקו את הפנייה וישלחו תשובה. אנחנו נדאג לעדכן אתכם כשהתשובה תגיע ותוכלו לראות אותה באזור האישי שלכם באתר ובאפליקציה. 

מסך אישור שליחת הבקשה
איפה אני רואה את הפניות שלי?

באותו המקום: כשתיכנסו שוב לשירות "פנייה לרופא עור" מהתפריט הראשי תוכלו לפתוח פנייה חדשה וגם לצפות בפרטי הפניות הקודמות שלכם (אם יש).

מסך ההפניות הוקדמות שלך
 

האותיות הקטנות 

• השירות לא מיועד למקרי חירום ולא עוסק באבחון ובהערכת נקודות חן. מרגישים שהבעיה לא סובלת דיחוי? ניתן לפנות למוקד לרפואה דחופה. 

• הרופא או הרופאה בודקים רק בעיה אחת במסגרת כל פנייה חדשה.

• הייעוץ הוא בהתכתבות בלבד: אתם שולחים פנייה לרופאים והם בודקים ומחזירים תשובה שתקבלו במייל ובאזור האישי באון־ליין. 

• כשתתקבל תשובה, אנחנו נדאג לשלוח לכם מסרון סמס לטלפון הנייד ותוכלו לראות אותה כאן וגם באזור ההודעות האישיות ב​​אתר.

• הייעוץ הוא לבעיה נקודתית ואינו המשכי.

• החל מ־1 באוגוסט 2023 השירות כרוך בתשלום אגרה רבעונית, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולתוכניות הזכאות של לקוחות כלליתלמידע נוסף​​

* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש