מהו שירות פנייה לרופא עור?
אתם לא בטוחים האם הבעיה שהופיעה בעור דורשת הגעה למרפאה? כבר הזמנתם תור לרופא או לרופאת עור - אבל הוא רחוק? אתם יכולים לשלוח פנייה באזור האישי שלכם בכללית באון־ליין - כולל צירוף תמונות ומענה על שאלון קצר - ובתוך כמה ימים תקבלו מענה בכתב מרופא או מרופאת עור.
איך הרופאים יכולים לעזור לי?
אחד מרופאי או מרופאות העור של כללית יצפו במידע ששלחתם, ועל סמך הנתונים האלה יוכלו לייעץ לגבי מקור הבעיה, להמליץ על המשך טיפול, לתת מרשם או להפנות לטיפול המשך.
רוצים ייעוץ טלפוני? תוכלו לפנות לשירות רופא עור און־ליין: שולחים בקשה והרופא חוזר אליכם בשיחה טלפונית
איך זה עובד?
1. היכנסו לאזור האישי שלכם בכללית און־ליין או באפליקציית כללית.
2. בחרו בשירות "פנייה לרופא עור" שנמצא תחת "ייעוץ רפואי און־ליין" בתפריט הראשי.
3. השיבו על שאלון קצר.

4. סמנו את המיקום של הבעיה בגוף וצרפו תמונות של האזור.

חשוב מאוד: הקפידו לצרף תמונות ברורות ולא מטושטשות כדי שלרופאים יהיה קל יותר לזהות את הבעיה. אל דאגה, אף אחד מלבד הרופאים לא ייראו את התמונות שלכם שיימחקו מיד לאחר מכן...
5. סיימו את השאלון ב־5 שלבים קצרים וזהו - פשוט ומהיר. הרופא או הרופאה יבדקו את הפנייה וישלחו תשובה. אנחנו נדאג לעדכן אתכם כשהתשובה תגיע ותוכלו לראות אותה באזור האישי שלכם באתר ובאפליקציה.

איפה אני רואה את הפניות שלי?
באותו המקום: כשתיכנסו שוב לשירות "פנייה לרופא עור" מהתפריט הראשי תוכלו לפתוח פנייה חדשה וגם לצפות בפרטי הפניות הקודמות שלכם (אם יש).
האותיות הקטנות
• השירות לא מיועד למקרי חירום ולא עוסק באבחון ובהערכת נקודות חן. מרגישים שהבעיה לא סובלת דיחוי? ניתן לפנות למוקד לרפואה דחופה.
• הרופא או הרופאה בודקים רק בעיה אחת במסגרת כל פנייה חדשה.
• הייעוץ הוא בהתכתבות בלבד: אתם שולחים פנייה לרופאים והם בודקים ומחזירים תשובה שתקבלו במייל ובאזור האישי באון־ליין.
• כשתתקבל תשובה, אנחנו נדאג לשלוח לכם מסרון סמס לטלפון הנייד ותוכלו לראות אותה כאן וגם באזור ההודעות האישיות באתר.
• הייעוץ הוא לבעיה נקודתית ואינו המשכי.
• החל מ־1 באוגוסט 2023 השירות כרוך בתשלום אגרה רבעונית, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולתוכניות הזכאות של לקוחות כללית. למידע נוסף
* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות