חיפוש

dsdsdsd

רופא עור און־ליין

הזכויות שלך: ייעוץ עם מומחים ברפואת עור בשיחת טלפון או וידאו. השירות ניתן לכל לקוחות כללית

עודכן: 09.02.2025
כל לקוחות כללית, ללא הגבלת גיל.

השירות מתאים למקרים כמן: פריחה בעור, פצעי בגרות, התפרצות של מחלות עור כמו פסוריאזיס והרפס, תגובות אלרגיות, פצעים בעור, פיגמנטציה אצל נשים לאחר לידה, כתמים שונים בעור, עקיצות ונשירות שיער ועוד.
אם אתם חושדים שהופיעו לכם תסמינים של אבעבועות הקוף - רופאי עור און־ליין יכולים לאבחן ולתת טיפול מתאים. 

השירות אינו מיועד למקרים הבאים:
  • פיתרון בעיות רפואיות מסובכות. 
  • מקרי חירום.
  • אבחון והערכה של נקודות חן. 
  • מענה לבעיות אסתטיקה רפואית: הסרת נגעי עור פשוטים, קבלת הפניה לניתוחי מתיחת עור (לאחר ירידה משמעותית במשקל) ועוד.
ייעוץ בטלפון או בשיחת וידאו על ידי רופאים מומחים ברפואת עור שהוכשרו הרפואה מרחוק (טלה־רפואה). כל לקוח ולקוחה זכאים ל־4 ייעוצים בשנה קלנדרית.

הרופאים יכולים לספק גם את השירותים הבאים, בהתאם למקרה ולשיקול דעתם המקצועי:
  • הנפקת מרשמים לתרופות.
  • מתן הפניה לחדר מיון.
  • בניית תוכנית טיפול.
במסגרת השירות לא יינתנו ​אישורי מחלה ו/או הפניות לבדיקות מעבדה (כולל בדיקות דם).
אגרה רבעונית עבור רפואה יועצת​.

ימי חול: 8:00 עד 22:00.​
​ימי שישי: 8:00 עד 13:00.​​

​השירות אינו פעיל בסופי שבוע, בערבי חג ובחגים.​
  1. ​פותחים פנייה באחת מהדרכים הבאות:
    כללית​ און־ליין (לחצו על הקישור ולאחר הזדהות תועברו ישירות לשירות).
    - אפליקציית כללית.
    - חיוג למוקד 2700*​.
  2. מקבלים מסרון סמס עם קישור לאפליקציית רופא און ליין.
  3. לוחצים על הקישור שבמסרון ומוסיפים לפחות 3 תמונות.
    ​חשוב מאוד: לא ניתן לקבל יי​עוץ ללא העלאת תמונות דרך הקישור.
  4. ממתינים שהרופא או הרופאה ייצרו אתכם קשר.
    המענה יינתן בתוך שני ימי פעילות (בשעות הפעילות של השירות).
  • הייעוץ מיועד רק למטופל או למטופלת שמספר הזהות שלהם הוזן בטופס ההרשמה לשירות.  ​
  • מומלץ להתמקד בבעיה רפואית אחת: רשימת בעיות ארוכה ומסובכת תפחית מיעילות הטיפול. 
  • ​הנחיות ​השירות מכוונות לטיפולים מקומיים בלבד (קרמים או משחות) הנתונות לשיקול הדעת המקצועי הבלעדי של הרופא או הרופאה. 
  • את סיכום הייעוץ, הפניות והמלצות – אם ניתנו - תוכלו למצוא בתיק הרפואי שלכם בכללית און־ליין תחת "סיכומי ביקור רפואה יועצת".
  • ​אם הופק מרשם הוא חתום דיגיטלית, כלומר - אפשר לרכוש את התרופות בכל בתי המרקחת וכמובן בבתי המרקחת של כללית או באלה שבהסדר עם כללית. אין צורך להדפיס את המרשם.​
  • ההפניה תופיע באזור האישי שלך​ באפליקציה או באתר האון־ליין של כללית. 

    ההפניה מועברת גם למרפאה הראשונית של המטופל או המטופלת. אם מתעוררת בעיה ניתן לגשת לאחר מכן למרפאה ולהעביר את ההפניה לבית החולים כדי לקבל את הפטור מתשלום.​​​

  • בוודאי! רופאי און־ליין זמינים עבורכם גם כשאתם מחוץ לישראל. 
    חשוב לזכור: שעות הפעילות של השירות מותאמות לשעון ישראל. כל הפרטים על קבלת ייעוץ מחו"ל.​
​​​​​
לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי.
מה מגיע לי בכללית מושלם?​​

​​​​​
לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי.
מה מגיע לי בכללית מושלם?​​

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש