חיפוש

dsdsdsd

מד סוכר רציף (מכשיר לניטור סוכרת ללא דקירה)

קוד שירות:
71092

הזכויות שלך: מכשיר המחובר לגוף ומאפשר מעקב אחר רמות הסוכר מסביב לשעון. השירות ניתן בסל הבריאות הבסיסי

עודכן: 16.01.2025
מטופלים שסובלים מקושי באיזון של רמות הסוכר ושנכללים באחת מהאוכלוסיות הבאות:

  • נשים עם סוכרת מסוג 1 בהיריון
    נשים בהיריון עם סוכרת מסוג 1 שקיבלו המלצה לשימוש במד סוכר רציף מרופא מומחה במרפאת סוכרת או מרופא נשים מומחה במרפאה להיריון בסיכון גבוה.

    האישור הוא לשנה וחצי לכל היותר (לתקופה שלפני הכניסה להיריון לצורך השגת איזון, לתקופת ההיריון ולתקופת משכב הלידה).​ 

    ה​אישור לא נחשב לעניין זכאות למערכת היברידית.​​​​
  • סוכרת מסוג 1 (עד גיל 18)
    ילדים ובני נוער עד גיל 18 שרופא מומחה במרפאת סוכרת המליץ להם על שימוש במד סוכר.
  • סוכרת מסוג 1 (מגיל 18 ומעלה)
    ​מטופלים מגיל 18 שנים ויותר שעומדים באחד מהתנאים שלמטה ושיש להם המלצה למד סוכר מרופא מומחה במרפאת סוכרת:
    • תועדו להם לפחות שלושה אירועים של היפוגליקמיה סימפטומטית שבמהלכם נמדד גלוקוז ברמה של 45 מ"ג% ומטה במשך 3 חודשים רצופים במכשיר לניטור Flash/גלוקומטר או במרפאה. ​
    • היפוגליקמיה לא מודעת ​שתועדו להם לפחות שני אירועים של היפוגליקמיה ב־12 החודשים שקדמו להגשת הבקשה.
כל השירותים הבאים - ללא עלות: 

מד סוכר רציף​ - אחד מהבאים:

  • מדטרוניק גרדיאן 3/ 4 (Medtronic Guradian).
  • ​דקסקום (Dexcom) G6/G7.
  • אברסנס (Eversense).

הגורם המקצועי המוסמך בכללית יקבע את סוג מד הסוכר שיינתן למטופל או למטופלת.

ציוד מתכלה
  • ​סנסורים (חיישנים).​
  • ​​סוללות​ למד סוכר רציף.​
​חשוב שתדעו​
ניתן לקבל רק את אחד מהבאים: מד סוכר רציף או מערכת ליברה פריסטייל 2​

לקבלת השירות נדרש אישור של הגורם המקצועי המוסמך בכללית.

  1. ​בעת מתן ההמלצה למד סוכר רציף, הרופאה או הרופאה המטפלים יעבירו בקשה לאישור השירות או שתצטרכו לבקש ממשרד המרפאה שלכם בכללית לעשות זאת (יש לצרף את ההמלצה שקיבלתם).  ​איך זה עובד?
  2. כאשר תתקבל החלטה תעודכנו במסרון סמס ו/או בשיחת טלפון.
  3. אם ניתן אישור - הספק הרלוונטי ייצור אתכם קשר בנוגע ל​המשך התהליך.​
סנסורים

את הסנסורים (חיישנים) תוכלו לקבל בבתי המרקחת של כללית במרשם רופא או רופאה.
למציאת בית מרקחת קרוב​

במקרה של תקלה צרו קשר עם ספק המכשיר:

  • גרדיאן 3/4
    שירות לקוחות: חייגו 1-800-611-888​ (ימי חול בשעות 8:00 עד 16:00). 
    בשאר השעות ובסופי שבוע ובחגים - במתכונת חירום.​
  • ​דקסקום (Dexcom) G6/G7
    הספק: פאדאגיס.

    דרכי יצירת קשר:
    כונן דקסקום: 052-3667020 (8:00 עד 22:00).
    שירות לקוחות 03-5773800​ (ימים אד עד ה, 8:00 עד 16:00).
  • אברסנס (Eversense)
    הספק: דין דיאגנוסטיקה.

    דרכי יצירת קשר:
    טלפון שירות לקוחות: 04-6175390.
    ווטסאפ: 04-6175390.
    מייל: patient.care@dyn.co.il

    ​שעות מענה: ימים א עד ה, 8:00 עד 17:00.
​​​​​
לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי.
מה מגיע לי בכללית מושלם?​​

​​​​​
לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי.
מה מגיע לי בכללית מושלם?​​

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש