חיפוש

dsdsdsd

טיפול לבעיות הרטבה מגיל 5 עד 20

קוד שירות:
95030

סדרת טיפולים לילדים ולבני נוער

עודכן: 14.01.2025
לקוחות כללית מגיל 5 ומעלה עד גיל 20 הסובלים מבעיית הרטבה בלילה שלא כתוצאה ממחלה בדרכי השתן או ממחלה פסיכיאטרית.
החזר חד־פעמי של 50% מההוצאה בפועל עד לסכום של 250 שקלים.
1. בדקו מול משרד המרפאה שלכם בכללית היכן תוכלו לקבל את השירות.
2.  
3. 

תהליך הבקשה להחזר משתנה בהתאם לסוג הביטוח (סל בסיסי או מושלם):​

רשימת מקרים מזכים

  • יש לי כללית מושלם
    יש להעביר את הבקשה להחזר - הן עבור החלק של הסל הבסיסי והן עבור החלק של המושלם - דרך כללית מושלם.

    לבקשה יש לצרף את המסמכים הבאים:
    • חשבונית מס או קבלה מקורית עם חותמת וחתימת נותן השירות.
    • הפניה מרופא או רופאה הרלוונטית לשנת קבלת השירות.
  • אין לי כללית מושלם
    יש להעביר את הבקשה להחזר למשרד המרפאה שלכם בכללית. 

    צרפו לבקשה את המסמכים הבאים:
    • הפניה מרופא לטיפול פסיכולוגי בהרטבה לילית.
    • חשבונית מס-קבלה מקורית/קבלה מקורית.
      הגשת החזר און־ליין
לקוחות כללית מושלם בגיל 5 ומעלה עד גיל 20, הסובלים מבעיית הרטבה בלילה שלא כתוצאה ממחלה בדרכי השתן או ממחלה פסיכיאטרית, ושקיבלו הפניה לשירות מרופא או רופאת ילדים או משפחה.​
טיפול התנהגותי פסיכולוגי במחיר מסובסד. לכל לקוח מגיעה סדרה אחת של טיפולים הכוללת מפגש ראשון עם מטפל, מפגש מעקב וטופס מעקב של ההורים שנשלח למכון לצורך עדכון והמשך טיפולים. 

מסלול השתתפות עצמית:  השתתפות עצמית של הלקוח היא 490 ש"ח לטיפול. לרשימת הספקים שבהסדר​.

מסלול החזר: החזר המושלם הוא 60% מההוצאה בפועל, ולא יותר מ- 588 ש"ח לטיפול.

* יש​ להגיש לכללית מושלם בקשת החזר מאוחדת (גם עבור הסל וגם עבור המושלם). חשוב לוודא שנותן השירות או המרפאה מוכרים על ידי כללית לצורך שירות זה. ניתן לברר זאת דרך המרפאה־האם (המרפאה הראשונית) שלכם. 

בחרו במסלול הרלוונטי כדי לקבל מידע מפורט בנוגע לתהליך:

רשימת מקרים מזכים

  • ספק בהסדר (השתתפות עצמית)
    1. תחילה יש לקבל הפניה מרופאה או מרופא ילדים או משפחה, השוללת מחלה בדרכי השתן או מחלה פסיכיאטרית.
    2. יש לפנות לאחד מהספקים בהסדר עם כללית ולתאם מולו את מועדי הטיפולים​. לרשימת הספקים
    3. התשלום המשוקלל מבוצע ישירות מול הספק.​
  • ספק פרטי (מסלול החזר)
    1. ​תחילה יש לקבל הפניה מרופאה או מרופא ילדים או משפחה, השוללת מחלה בדרכי השתן או מחלה פסיכיאטרית.
    2. לאחר שבחרתם במרפאה שמספקת טיפולים בתחום, יש לוודא עם המרפאה שלכם שהיא מוכרת על ידי כללית לצורך מתן שירות זה.
    3. לאחר קבלת השירות, יש להגיש בקשת החזר און־ליין ולצרף את המסמכים הבאים:
    • חשבונית מס או קבלה מקורית עם חותמת וחתימת נותן השירות.
    • הפניה מרופא או רופאה, הרלוונטית לשנת קבלת השירות.
      הגשת הבקשה און־ליין

• אם פניתם לאחד מנותני השירות במסלול החזר – חשוב לוודא עם המרפאה שלכם שנותן השירות מוכר על ידי כללית לצורך זה, כדי לקבל החזר.

• במסלול החזר: יש להגיש בקשה מאוחדת להחזר בכללית מושלם (גם עבור התשלום שמגיע לכם במסגרת הסל הבסיסי). לאחר הגשת הבקשה להחזר ניתן לעקוב אחריה באזור האישי שלך בכללית מושלם.

​ 


​​​​​
לקוחות מושלם פלטינום זכאים לכל השירותים ש​ל​ מושלם זהב

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש