אמבולנס של מד"א
מקרה שהסתיים באשפוז
כללית תשלם ישירות למד"א את עלות ההסעה.
אם קיבלת דרישת תשלום ממד"א אף שהתאשפזת - יש לפנות למרפאה שלך בכללית לבירור ולהסדרת החוב.
מקרה שלא הסתיים באשפוז - דרישת תשלום שלא שולמה
מד"א תשלח לך דרישת תשלום, ועם קבלתה יש לנהוג כך:
1. העבירו למרפאה שלכם בכללית את דרישת התשלום בצירוף המסמכים הבאים:
- דוח מיון.
- דוח אמבולנס.
- מסמכים רלוונטיים למקרה שלך (ניתן לבדוק לפי המקרה הרלוונטי בסעיף מה מגיע לי למעלה).
2. כללית תסדיר את התשלום ישירות מול מד"א.
מקרה שלא הסתיים באשפוז - דרישת תשלום ששולמה
אם קיבלתם דרישת תשלום ממד"א ושילמתם, הגישו למשרד המרפאה שלכם בכללית בקשה להחזר בצירוף המסמכים הבאים:
- דוח מיון.
- דוח אמבולנס.
- מסמכים רלוונטיים למקרה שלך (ניתן לבדוק לפי המקרה הרלוונטי בסעיף מה מגיע לי למעלה).
- חשבונית מס קבלה מקורית/קבלה מקורית עבור התשלום לאמבולנס.
לבקשת החזר בכללית און־ליין