הסל הבסיסי מושלם זהב מושלם פלטינום למי מגיע? מטופלים שלא ניתן לשקם את השמיעה שלהם בעזרת מכשירי שמיעה רגילים (בהולכת אוויר). מקרים כאלה נגרמים עקב מצבים רפואיים (כמו הפרשות כרוניות מהאוזן, אנומליה אנטומית ועוד) ומצבים שמיעתיים (כמו ירידה מעורבת או הולכתית המתלווה למצבים רפואיים אלה או חירשות חד־צדדית).למדריך רפואי על שתל מעוגן עצם מה מגיע לי? כל השירותים הבאים, ללא עלות: השתלת השתלהשתלה בניתוח של שתל מעוגן עצם (Bone Anchored Hearing Instrument ובקיצור BAHI) - מכשיר שמיעה בהולכת עצם. הזכאות כוללת השתלה בהרדמה כללית או מקומית, לרבות האשפוז וכל שירות הניתן במהלך האשפוז. סוללותסוללות חד־פעמיות או נטענות למעבד (בהתאם להחלטת הצוות במרפאת ההשתלה) - אחת מהאפשרויות הבאות:60 סוללות חד־פעמיות לכל צד, אחת לשבעה חודשים.שתי סוללות נטענות לכל צד, אחת לשנה.תחזוקהטיפול במעבד במקרה של תקלה ואספקת כל חלקי החילוף החיוניים לתפקודו.שדרוג למכשירשדרוג חלקו החיצוני של השתל (המעבד) - אחת לשש שנים. איך מקבלים את השירות? לקבלת השירות נדרש אישור מראש של הגורם המקצועי המוסמך בכללית.בחרו שלב בתהליך כדי לקבל הנחיות מפורטות: אין לי הפניה להשתלה יש לקבל הפניה לבדיקת שמיעה מרופא או מרופאת אף־אוזן־גרון. זימון תור חייגו 2700* לזימון תור לבדיקת שמיעה (אין אפשרות לקבוע תור בכללית און־ליין/אפליקציה) לאחר קבלת התוצאות קבעו תור לרופאה או לרופא שהפנו אתכם כדי לדון בתוצאות הבדיקה (יש להביא עמכם את התוצאות). אם יוחלט שהשיקום המתאים הוא בעזרת שתל מעוגן עצם תקבלו הפניה למרכז משתיל.הזמינו תור ישירות מול המרכז המשתיל. ניתן לפנות לכל בית חולים של כללית וכמו כן לבתי חולים שאינם של כללית אם הם כלולים בהסדרי הבחירה הרלוונטיים למטופל. במרכז המשתיל יערכו לכם סדרת בדיקות נוספות ואם תימצאו מתאימים להשתלה תקבלו הפניה להליך. יש לי הפניה להשתלה בקשו ממשרד המרפאה שלכם בכללית להקים בקשה לאישור מקדים, בצירוף ההפניה שקיבלתם. הבקשה תועבר לאישור של הגורם הרפואי המוסמך.לאחר ההחלטה תעודכנו במסרון סמס ו/או בשיחת טלפון.אם הבקשה אושרה יונפק טופס התחייבות (טופס 17) לבית החולים שבו ייעשה הניתוח.יש לתאם תור לניתוח ההשתלה ישירות מול בית החולים. מה עוד חשוב לדעת? לצורך טיפול שוטף בציוד הנלווה ובציוד המתכלה לשתל לאחר השתלתו יש לפנות לכללית הנדסה רפואית או לספק השתל בהתאם להנחיות הבאות: סוללות ניתן לפנות לכללית הנדסה רפואית בדרכים הבאות:מוקד שירות טלפוני: חייגו 5155* ובחרו בשלוחה 3. מייל. תחזוקה יש לפנות לספק השתל במקרים הבאים:תקלה בפעילות המעבד.צורך בהחלפה או בתיקון של אחד מחלקי המעבד כתוצאה מתקלה או מבלאי (לא יכוסו תקלות שנגרמו משימוש בלתי סביר או אובדן).צורך באספקה של אחד מהרכיבים הנכללים בערכת המעבד כמו פילטרים או כיסויים.לקבלת פרטי התקשרות עם הספק ולמידע נוסף ניתן לפנות לכללית הנדסה רפואית במייל או לחייג 5155* (שלוחה 3). שדרוג המעבד יש לפנות למרכז המשתיל, והוא יעביר את הבקשה לאישור הגורם המוסמך בכללית. עם אישור הבקשה יסופק לכם המעבד. לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי. מה מגיע לי בכללית מושלם? לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי. מה מגיע לי בכללית מושלם? כפוף לתנאי השימוש, תקנון מושלם זהב ומושלם פלטינום. הסכומים השונים המוצגים באתר עשויים להשתנות מעת לעת. רוצה לתת לנו פידבק? זה המקום