הסל הבסיסי מושלם זהב מושלם פלטינום למי מגיע? לקוחות כללית מגיל 18 שנים שזקוקים לייעוץ בנושאים כמו חום, כאבים, פריחה, הרגשה כללית לא טובה.זהו אינו שירות חירום. אם לדעתכם הבעיה אינה סובלת דיחוי ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפנייה עלולה להיות כרוכה בתשלום). לא ניתן לקבל הפניה למיון אם כבר הגעתם למיון ועברתם את תהליך הקליטה.זקוקים לייעוץ עם רופא עור און־ליין? זה המקום מה מגיע לי? ייעוץ און־ליין בשיחת וידאו או טלפון עם מומחים ברפואת משפחה שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה). השירות פועל מדי יום בשעות 8:00 בבוקר עד 23:00 (כולל בסופי־שבוע ובחגים).כל לקוח ולקוחה זכאים ל־12 ייעוצים בשנה קלנדרית. כמה זה עולה לי? השירות ניתן ללא עלות. איך מקבלים את השירות? נרשמים לייעוץ באחת מהדרכים הבאות:- כללית און־ליין.- אפליקציית כללית.- חיוג למוקד 2700*.לאחר ההרשמה תקבלו מסרון סמס עם פרטי התור, וקישור לכניסה לייעוץ.כשיגיע תורכם יתקשר אליכם נציג ויזמין אתכם להיכנס לקישור לייעוץ עם הרופא או עם הרופאה. מה עוד חשוב לדעת? השירות אינו מחליף שירותים רפואיים אחרים, ובהם:ביקור בית של רופא.פנייה למוקדי רפואה דחופה (מר"מ).פנייה למוקד האחיות של הכללית (חייגו 2700* ובחרו בשלוחה 5).פנייה עצמית לחדר המיון הקרוב אליכם.פנייה לקו החירום של מגן דוד אדום (חייגו 101).סיכומי הייעוץ, מרשמים והפניות שמתקבלים מרופאי און־ליין מופיעים רק באזור האישי באתר או באפליקציית כללית. תשובות לשאלות נפוצות קיבלתי הפניה למיון. איפה אראה אותה? ההפניה תופיע באזור האישי שלך בכללית און־ליין ובאפליקציה. ההפניה מועברת גם למרפאה הראשונית של המטופל או המטופלת. אם מתעוררת בעיה ניתן לגשת לאחר מכן למרפאה ולהעביר את ההפניה לבית החולים כדי לקבל את הפטור מתשלום. האם ניתן להשתמש בשירות גם בחו"ל? בוודאי! רופאי און־ליין זמינים עבורכם גם כשאתם מחוץ לישראל. חשוב לזכור: שעות הפעילות של השירות מותאמות לשעון ישראל. כל הפרטים על קבלת ייעוץ מחו"ל. לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי. מה מגיע לי בכללית מושלם? לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי. מה מגיע לי בכללית מושלם? כפוף לתנאי השימוש, תקנון מושלם זהב ומושלם פלטינום. הסכומים השונים המוצגים באתר עשויים להשתנות מעת לעת. רוצה לתת לנו פידבק? זה המקום