חיפוש

dsdsdsd

רופא משפחה און־ליין

הזכויות שלך: נרשמים לייעוץ ומדברים עם רופא, שמאבחן ונותן הפניה או מרשם במקרה הצורך. השירות ניתן לכל לקוחות כללית מגיל 18 שנים

עודכן: 09.02.2025
לקוחות כללית מגיל 18 שנים שזקוקים לייעוץ בנושאים כמו חום, כאבים, פריחה, הרגשה כללית לא טובה.
​​​​זהו אינו שירות חירום. אם לדעתכם הבעיה אינה סובלת דיחוי ניתן לפנות למוקדי רפואה דחופה או למיון (הפנייה עלולה להיות כרוכה בתשלום). לא ניתן לקבל הפניה למיון אם כבר הגעתם למיון ועברתם את תהליך הקליטה.​​

ייעוץ און־ליין בשיחת וידאו או טלפון עם מומחים ברפואת משפחה שהוכשרו לתת ייעוץ רפואי ברפואה מרחוק (טלה־רפואה).​ השירות פועל מדי יום בשעות 8:00 בבוקר עד 23:00 (כולל בסופי־שבוע ובחגים).

כל לקוח ולקוחה זכאים ל־12 ייעוצים בשנה קלנדרית​.
השירות ניתן ללא עלות.
  1. נרשמים לייעוץ באחת מהדרכים הבאות:
    - כללית און־ליין​.
    - אפליקציית כללית.
    - חיוג למוקד 2700*.
  2. לאחר ההרשמה תקבלו מסרון סמס עם פרטי התור, וקישור לכניסה לייעוץ.
  3. כשיגיע תורכם יתקשר אליכם נציג ויזמין אתכם להיכנס לקישור לייעוץ עם הרופא או עם הרופאה.
השירות אינו מחליף שירותים רפואיים אחרים, ובהם:
סיכומי הייעוץ, מרשמים והפניות שמתקבלים מרופאי און־ליין מופיעים רק באזור האישי באתר או באפליקציית כללית.​

  • ההפניה תופיע באזור האישי שלך​ בכללית און־ליין​ ובאפליקציה. 

    ההפניה מועברת גם למרפאה הראשונית של המטופל או המטופלת. אם מתעוררת בעיה ניתן לגשת לאחר מכן למרפאה ולהעביר את ההפניה לבית החולים כדי לקבל את הפטור מתשלום.​​​
  • בוודאי! רופאי און־ליין זמינים עבורכם גם כשאתם מחוץ לישראל. 
    חשוב לזכור: שעות הפעילות של השירות מותאמות לשעון ישראל. כל הפרטים על קבלת ייעוץ מחו"ל.​

​​​​​
לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי.
מה מגיע לי בכללית מושלם?​​

​​​​​
לקוחות כללית מושלם מקבלים את כל השירותים שבסל הבסיסי.
מה מגיע לי בכללית מושלם?​​

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש