חיפוש

dsdsdsd
זוג צעיר ומחויך קורא מידע מדף

החזר כספי מכללית: מגישים בקשה בלי להגיע למרפאה

מגיע לך החזר כספי על שירות שקיבלת בסל הבריאות ו/או בכללית מושלם? אנחנו מדריכים אותך איך להגיש את הבקשה באון־ליין ובאפליקציה. וגם: איך עוקבים אחרי הבקשה ומתי אקבל את ההחזר?

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​מגיע לכם החזר? לא צריך להגיע למרפאה!

לקוחות כללית יכולים להגיש בקשה להחזר בעבור שירות שקיבלו בסל הבריאות הבסיסי ו/או בכללית מושלם - בקלות ובנוחות באמצעות השירותים הדיגיטליים שלנו. 

אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר ולחסוך לכם זמן יקר.

עדיין לא רשומים לשירותים הדיגיטליים שלנו?

אפשר לעשות את זה ממש עכשיו ​

למי מגיע החזר כספי?

לקוחות כללית/כללית מושלם ששילמו תמורת שירות (למשל טיפול/בדיקה) או רכשו אביזר רפואי ועמדו בתנאי הזכאות להחזר בעבור אותו השירות.

ממי עליי לבקש את ההחזר - מהסל או מהמושלם - ואיך עושים זאת?

שירות שאת התשלום בעבורו ניתן לבקש בחזרה רק מסל הבריאות הבסיסי

את הבקשה להחזר יש להעביר למרפאה שלכם בכללית (המרפאה־האם).

הכי מהיר ונוח לעשות את זה באתר כללית און־ליין או באפליקציה - אנחנו מדריכים אתכם.

שירות שאת התשלום בעבורו ניתן לבקש רק מכללית מושלם (זהב ו/או פלטינום)

יש להגיש את הבקשה להחזר באתר כללית מושלם​.

שירות שאת התשלום בעבורו ניתן לבקש גם מהסל הבסיסי וגם מכללית מושלם

לקוחות כללית מושלם שזכאים להחזר בעבור אחד מהשירותים שלמטה - יש להגיש את הבקשה (הן בעבור החלק שבסל הבסיסי והן בעבור החלק שבמושלם) - רק באתר כללית מושלם​​.​

אלה הם השירותים הרלוונטיים:

מכשיר CPAP.

עדשות קרטוקונוס.

פאה לחולים אונקולוגיים​.

החלמה לאחר אירוע לב​.

• טיפול בבעיות הר​טבה.

לקוחות כללית מושלם שזכאים להחזר גם מהסל הבסיסי וגם מהמושלם בעבור כל שירות אחר מאלה שמוזכרים למעלה - יש להגיש בקשות נפרדות.

חשוב! 

כדי לקבל החזר נדרש להציג מסמכים. אלה משתנים משירות לשירות.

מומלץ לבדוק האם אתם זכאים לשירות ומהם המסמכים הנדרשים עוד לפני הגשת הבקשה להחזר. 

אם חסר לכם מידע על שירות מסוים, תוכלו לפנות למרפאה שלכם בכללית (המרפאה־האם).

חשוב! החזר להתפתחות הילד
​בקשה להחזר בעבור שירות בהתפתחות הילד ניתן להגיש רק מהתיק הרפואי של הילד או של הילדה. עברו ללשונית שלו או שלה ועשו זאת משם

​​איך אדע אם ​חסרים מסמכים כלשהם?

החזר מהמושלם

​תקבלו מסרון SMS או מייל עם קישור לאזור האישי. שם ירוכז לכם כל המידע.

החזר מהסל הבסיסי

צוות המשרד במרפאה שלך בכללית (המרפאה־האם) ייצור איתך קשר.

בתוך כמה זמן אקבל את ההחזר?

הטיפול בבקשה יחל עד 14 ימי עבודה ממועד קבלתם של כל המסמכים הנדרשים. אנחנו עושים את מרב המאמצים כדי לטפל בבקשות בהקדם האפשרי. 

לאחר סיום הטיפול בבקשה יועבר הכסף לחשבון הבנק ב־10 או ב־20 ב​​חודש, להוראת הקבע שמעודכנת בכללית או לפרטי החשבון שמסרתם בפירוט הבקשה.

• רוצים לעדכן אמצעי תשלום בכללית או לבקש חיוב בהוראת קבע? יש לנו מדריך 

​​עבר זמן רב ועדיין לא קיבלתי את ההחזר. איך אוכל לברר את סטטוס הבקשה?

החזר מהסל הבסיסי

יש לפנות למרפאה שלכם ב​כללית (המרפאה־האם). 

החזר מהמושלם

ניתן לעקוב אחר סטטוס הבקשה בכל שלב באזור מושלם אישי.

כמו כן ניתן לפנות למוקד כללית מושלם בחיוג ל־2700*.

איך אדע שהבקשה להחזר אושרה?

החזר מהסל הבסיסי

תעודכנו במסרון SMS שיישלח למספר הטלפון שלכם שמעודכן במערכות כללית.

• רוצים לעדכן את הפרטים האישיים בכללית? יש לנו מדריך

החזר מהמושלם

תקבלו מסרון SMS או מייל עם קישור לאזור האישי. שם ירוכז לכם כל המידע.​​

* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש