רוצה לעדכן את אמצעי התשלום שלך בכללית?
לכל המידע |
כללית מאפשרת לכם לשלם אגרות* ותשלומים ולקבל החזרים בנוחות ובמהירות באמצעות הוראת הקבע שלכם. הוראת הקבע יכולה להתבצע דרך כרטיס האשראי או דרך חשבון הבנק.
יש לזה כל כך הרבה יתרונות.
איך מצטרפים לשירות?
ישנן מספר דרכים שבהן תוכלו להצטרף לשירות תשלום בהוראת קבע:
• דרך כללית און־ליין (לאחר הזדהות - עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי- תועברו ישירות לעמוד ההצטרפות)
• דרך המרפאה שלך (מרפאת האם).
• בטלפון: חייגו 077-2640051 בימים א עד ה בשעות 8:00 עד 15:00.
• טופס הצטרפות באמצעות כרטיס אשראי
• טופס הצטרפות באמצעות הוראת קבע
(יש לפעול לפי ההנחיות בתחתית הטפסים)
גילוי נאות
האם ההצטרפות לשירות כרוכה בתשלום?
לא. השירות ניתן ללא תשלום.
היכן ניתן לשלם באמצעות הוראת הקבע?
• בכל מרפאות כללית לרבות בתי המרקחת ומרפאות חוץ בבתי החולים של כללית.
• בביקורים אצל רופאים יועצים ואצל רופאים עצמאיים.
• בבתי מרקחת פרטיים שהתקשרו בהסכם עם כללית.
• במרפאות כללית סמייל עבור
טיפולי שיניים לילדים עד גיל 18 (הטיפולים בסל הבריאות).
• ברכישת
ביטוח נסיעות לחו"ל דרך מוקד השירות 2700*.
מתי מתבצע החיוב עבור השירותים?
• ללקוחות בעלי הוראת קבע בנקאית - החיוב יתבצע ב־10 בחודש העוקב בעבור החודש שחלף.
• ללקוחות בעלי הוראת קבע בכרטיס אשראי - בחודש העוקב בעבור החודש שחלף, בהתאם למועד שנקבע בין חברת האשראי לבין הלקוח.
האם יש הסדר מיוחד ללקוחות כללית מושלם?
ללקוחות כללית מושלם מומלץ להצטרף לשירות באותו אמצעי תשלום (הוראת קבע בכרטיס אשראי או הוראת קבע בנקאית), שדרכו הם משלמים בעבור התוכניות והשירותים של כללית מושלם.
• רוצים להצטרף לכללית מושלם?
תנו לנו לעזור לכם
כיצד אדע עבור אילו שירותים חויבתי?
בדף המידע שיישלח לביתך אחת לרבעון ניתן פירוט על השירותים שנצרכו, כולל תאריך קבלת השירות, שם הלקוח בתא המשפחתי שצרך את השירות, ושם הרופא שסיפק אותו.
כמו כן קיים פירוט של רכישות שבוצעו בבתי המרקחת.
לקוחות הרשומים לכללית און־ליין יכולים לראות את החיובים והזיכויים גם בתיק הרפואי האישי באתר.
• הרשמה מהבית לכללית און־ליין
איך צופים באמצעי התשלום שלי שמעודכנים בכללית?
1. עוברים לעמוד הכניסה לשירות "אמצעי התשלום שלי בכללית".
2. מזדהים עם קוד משתמש וסיסמה או עם קוד חד פעמי ב־SMS.
3. תוצג לכם רשימה של כל בני המשפחה שלכם וליד כל בן משפחה יוצג לאיזה אמצעי תשלום הוא משויך.
איך ניתן לשנות או לעדכן את אמצעי התשלום שלי בכללית?
ישנן מספר דרכים שבהן ניתן לעדכן את אמצעי התשלום בכללית:
• דרך כללית און־ליין (לאחר הזדהות עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חדׁ־פעמי תועברו ישירות לעמוד המבוקש) ובאפליקציה.
• דרך המרפאה שלכם (מרפאת האם).
• בשיחה למוקד 2700*. המוקד פעיל בימים א עד ה בשעות 7:00 עד 20:00
• טופס להחלפת הרשאה לחיוב עבור חשבון בנק
• טופס להחלפת הרשאה לחיוב עבור כרטיס אשראי
למי יש לפנות למידע, לבירורים ולפרטים נוספים?
למרכז שירות הלקוחות ב־2700* או למשרד המרפאה.
היתרונות של שירות תשלום בהוראות קבע
נוחות
כבר לא צריך להמתין במשרד המרפאה כדי להסדיר תשלומים בעבור תרופות, בדיקות, סדנאות, ביטוח נסיעות לחו"ל וכדומה.
חיסכון
אתם משלמים עד גובה התקרה המשפחתית בלבד. לקוחות שצרכו שירותים וחויבו בגינם בתשלום* יזוכו באופן אוטומטי בגין תשלומים שמעל לגובה התקרה המשפחתית לרבעון.
טופסי התחייבות שלא נוצלו יזוכו באופן אוטומטי בהוראת הקבע.
יעילות
אין צורך לעבור במשרד המרפאה לפני ביקור אצל רופא יועץ.
אין צורך לשלם לרופא עצמאי במזומן או בהמחאה.
בקבלת טופס התחייבות לבית חולים של כללית אין צורך לעבור במשרד המרפאה להפקת הטופס - הוא יישלח ישירות מהרופא לבית החולים.
ריכוזיות
כל החיובים בעבור השירותים שנצרכו בחודש החולף מרוכזים לתשלום אחד.
אם תהיו זכאים להחזרים כספיים, יועברו הזיכויים ישירות להוראת הקבע שלכם.
שקיפות
אפשר לצפות בחיובים ובזיכויים (לרבות של כללית מושלם), עבור כל בני המשפחה, בכללית און־ליין, ברמה חודשית ורבעונית.
כחודש עד חודשיים לאחר תום כל רבעון תקבלו דף מידע מפורט גם בדואר.
* השירותים המחויבים בתשלום אגרה כוללים: ביקור אצל רופא מקצועי, דיאטנית, מכונים ומרפאות חוץ, בתי חולים, מכונים פרטיים, מכונים בקהילה, פיזיותרפיה (לא כולל התפתחות הילד), ריפוי בעיסוק (לא כולל התפתחות הילד) והדמיה.
חזרה למעלה
קראתם את הכתבה ועדיין יש שאלות? מלאו את הטופס ונסייע לכם