בטלפון או בווידאו? אתם בוחרים
מה זה ביקור טלפוני?
התייעצות עם רופא/ת המשפחה או עם רופא/ת הילדים הקבועים - בשיחת טלפון.
לאילו מקרים מיועד השירות?
• להתייעצות בנושאים רפואיים.
• לביקורת ולמעקב רפואי.
• למענה על שאלות אחרי בדיקה.
• לבקשת הפניות או שירותים אחרים.
איך זה עובד?
1. נכנסים לאזור זימון תורים באתר כללית און־ליין או באפליקציית כללית.
2. קובעים תור טלפוני (מופיע אייקון של טלפון ליד שמות הרופאים שאליהם ניתן לקבוע תור טלפוני. לפני שתאשרו את מועד התור, שימו לב שאתם בוחרים את סוג הביקור הנכון).
3. במועד התור תקבלו שיחת טלפון מהרופא/ה.
ומה לגבי תור טלפוני בשאר המקצועות?
ניתן לקבוע ביקור טלפוני גם לחלק ממקצועות הרפואה היועצת.
לפני התור יש לאשר ביקור ללא כרטיס מגנטי באמצעות "שירות ללא כרטיס" באפליקציית כללית, באתר כללית און־ליין או בטלפון 2704*.
שימו לב: השירות מוצע ללקוחות הרשומים לבילינג או פטורים מגבייה רבעונית.
איך מבטלים תור טלפוני או מעדכנים אותו?
כמו שמבטלים תור לביקור במרפאה.
* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות