חלק נכבד מהיומיום שלנו מתרחש בווטסאפ. קבוצות גן, קבוצות חברים, חברים בלי קבוצות והמרוץ אחרי הגיף המושלם. מעכשיו, תוכלו גם לפנות למרפאת האם בשלל נושאים, וגם להזמין תורים לשירותים מסוימים, והכול בשירות החדש, הנגיש והקל: ווטסאפ למרפאה.
איך מתחברים?
1. מקליקים ממש כאן
2. מועברים ישירות לשירות ווטסאפ למרפאה.
3. מזינים את מספר תעודת הזהות לבקשת הבוט שלנו.
4. בוחרים את השירות המבוקש.
5. יוצאים לדרך!
מה אפשר לעשות בווטסאפ?
בשירות ווטסאפ למרפאה ניתן לבצע פעולות שקשורות למרפאת האם (המרפאה הראשונית). זו המרפאה שנמצאת בדרך כלל קרוב לבית ושבה נמצאים גם רופאי המשפחה, הילדים והנשים שמטפלים בכם.
* בחלק מהמרפאות ניתן גם להתכתב עם נציג או נציגה.
זימון תורים
• רפואת משפחה וילדים.
• בדיקות דם.
• מעקב אח או אחות לחולים כרוניים.
פניות לרופא/ה או למרפאה
• חידוש מרשמים קבועים.
• הפניה לבדיקה (לבדיקה לפני ניתוח, לבדיקת INR, לבדיקות תקופתיות).
• אישור מחלה.
• אישור על מצב בריאות.
• סיכום מידע רפואי.
• ביקור ללא כרטיס.
• בקשה לטופס התחייבות (טופס 17).
• בירור בנוגע לחיוב או לחוב.
• בקשות בנושאים כלליים.
• בקשה להחזר.
מידע כללי
• שירותים שניתנים במרפאה שלך, כולל שעות הפעילות.
צירוף לקוחות לכללית
רוצים לצרף לכללית חבר או חברה? בן או בת משפחה? משאירים הודעה, ונציג או נציגה שלנו ייצרו אתכם קשר בווטסאפ כדי להמשיך בתהליך.
כל לקוחות כללית יכולים להשתמש בשירות?
• מידע כללי וצ'אט עם נציג/ת המרפאה (במרפאות שתומכות בשירות): כל לקוח וכל לקוחה של כללית.
• בקשות מהרופא/ה ומהמרפאה וזימון תורים לרפואה ראשונית: כל לקוח ולקוחה של כללית שרשומים לכללית און־ליין, שמוגדרת אצלם כניסה עם קוד חד פעמי, ושמשויכים למרפאת אם.
- עדיין לא נרשמת לאון־ליין של כללית? הרשמה מהירה
- רוצה לפתוח את האפשרות לכניסה עם קוד חד־פעמי לנייד? כך עושים את זה
עדיין לא התחברת לווטסאפ למרפאה?
מקליקים ממש כאן
- והבוט שלנו יעזור עם השאר
* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות