חיפוש

dsdsdsd
רופא אישי און ליין

הרופאים שלך באון־ליין (תור בשיחת וידאו עם רופאים)

אתם יכולים להתייעץ עם הרופאים שלכם בשיחת וידאו בלי לצאת מהבית. איך, אתם שואלים? בשביל זה אנחנו פה! הכנו לכם מדריך שינחה אתכם בדיוק מה לעשות.

צוות אתר כללית

מה זה תור בשיחת וידאו?

התייעצות עם רופאים בשיחת וידאו באמצעות הסמארטפון. במהלך השיחה הרופאים יוכלו להתרשם ממצבכם הרפואי, לתת אבחון ובמידת הצורך לתת הפניה או מרשם.

שימו לב: 
• השירות ניתן במרפאות ובבתי החולים (מרפאות החוץ).
• ניתן להזמין 
תור וידאו רק אצל רופאים שכבר הצטרפו לשירות "רופא אישי און־ליין". 

למה מיועד השירות?

• להתייעצות עם הרופאים בנושאים רפואיים.

• לביקורת ולמעקב רפואי.

• למענה על שאלות אחרי בדיקה.

• לבקשה של הפניות או של שירותים אחרים.

• להתייעצות עם רופאים כשלא נדרש ביקור פיזי. 

איך זה עוזר לי?

• בדיוק כמו במפגש פרונטלי - אחרי שהרופא/ה רואה אתכם, תוכלו להציג תוצאות של בדיקות חיצוניות או מסמכים נוספים באמצעות המצלמה. 

• טיפול רפואי, בלי להגיע למרפאה וללא חשש הדבקה.

• בלי להגיע למרפאה כבר אמרנו? וגם לתחבורה ולחנייה לא צריך לדאוג...

איך זה עובד?
תור למרפאות (למעט בריאות הנפש):

שיחת הייעוץ תיעשה בתוך אפליקציית כללית (התיק הרפואי שלכם).

1. מזמינים תור מסוג וידאו (לאחר הזדהות).

2. ביום התור מקבלים 3 מסרונים:

בבוקר התור: מסרון תזכורת הכולל קישור להורדת אפליקציית כללית ולהרשמה לכללית און־ליין.

10 דקות לפני התור: מסרון תזכורת לתור שלכם.

5 דקות לפני התור: מסרון עם קישור לאזור ההמתנה באפליקציה ולשיחת הייעוץ בווידאו.​

שימו לב: בעת ההפעלה הראשונית יש לאשר לאפליקציית כללית שימוש במצלמה ובמיקרופון - אחרת הרופא לא יוכל לראות ולשמוע אתכם במהלך הייעוץ. יש לאשר גם שימוש בהתראות כדי שנוכל להפנות אתכם למקום הנכון.​

תורים למרפאות חוץ בבתי החולים, ולמרפאות בריאות הנפש:

שיחת הייעוץ תיעשה בתוך אפליקציית כללית live בדיגיטל (אפליקציה אחרת).

1. מזמינים תור מסוג וידאו (לאחר הזדהות)

2. ביום התור מקבלים 3 מסרונים:

בבוקר התור: מסרון תזכורת כולל הקישור להורדת אפליקציית הייעוץ - אפליקציית כללית live בדיגיטל (למכשירי אנדרואיד​ או למכשירי אייפון)​​

10 דקות לפני התור: מסרון תזכורת לתור שלכם.

5 דקות לפני התור: מסרון עם קישור לאזור ההמתנה באפליקציה ולשיחת הייעוץ בווידאו.​

שימו לב: בעת ההפעלה הראשונית יש לאשר לאפליקציה שימוש במצלמה ובמיקרופון - אחרת הרופא לא יוכל לראות ולשמוע אתכם במהלך הייעוץ. יש לאשר גם שימוש בהתראות כדי שנוכל להפנות אתכם למקום הנכון.

מה צריך כדי להשתמש בשירות?

סמארטפון עם חיבור לרשת האינטרנט.

שם משתמש וסיסמה לכללית און־ליין (משמש גם לאתר וגם לאפליקציה).

קיבלתי מרשם או הפניה מהרופא/ה בשיחת וידאו - איפה אפשר לראות אותם?

אחרי שיונפק לכם המרשם, תוכלו לצפות בו בשירות המרשמים שלי באתר כללית און־ליין או בשירות הפניות לבדיקות מעבדה או הפניות אחרות.

רופאי המשפחה עומדים לרשותכם בכל דרך שתבחרו

• ביקור בשיחת וידאו - התייעצות עם רופא משפחה בשיחת וידאו *

• ביקור בטלפון - התייעצות עם רופא המשפחה בשיחת טלפון *

• ביקור במרפאה 

* השירותים נמצאים בשלבי פריסה

shutterstock_489492202.jpg

* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש