למעבר לשירות פנייה לרופא/ה ולמרפאה (לאחר הזדהות מלאה - עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי - תועברו ישירות לעמוד שליחת הבקשות)
המרפאה שלכם לא פועלת בתקופה הזאת? הבקשות שתשלחו ינותבו למרפאה אחרת ותקבלו מענה. כללית איתכם בכל מצב - גם במלחמה הכול באזור אחד: כל השירותים שזמינים עבורכם, כל העדכונים החשובים, כל המדריכים. לכניסה למתחם
|
מהו השירות?
שליחת פניות רפואיות ומנהלתיות - בלי להתקשר, בלי לחפש חניה, בלי לחכות בתור.
מה אפשר לבקש?
• טופס 17: לשירות של כללית או לאחר ביקור במיון.
• מרשמים: חידוש מרשמים לתרופות קבועות.
• הפניה: לבדיקות לפני ניתוח, לבדיקות INR או לבדיקות תקופתיות.
• אישורים וטפסים: אישורי מחלה (כולל אישור מחלה לקורונה), אישור על מצב בריאות, סיכום מידע רפואי, אישור ביקור במרפאה או בבית חולים.
• התייעצות עם משרד המרפאה: בנוגע לחיוב לשירות מסוים, לחוב בכללית או על נושא אחר.
• החזרים: עבור טיפול, בדיקה או אביזר רפואי במסגרת סל השירותים.
• שליחת מסמכים: לשלוח מסמכים בצורה דיגיטלית.
• רישום תינוק לכללית.
• פתיחת בקשה לאישור מקדים.
למי ניתן השירות?
ללקוחות כללית שרשומים לכללית און־ליין ושהמרפאה שלהם הצטרפה לשירות.
• עדיין לא רשומים לכללית און־ליין? אפשר לעשות את זה עכשיו מהכורסה בבית
איך זה עובד?
באתר כללית און־ליין בנייח ובמובייל
1. נכנסים לכללית און־ליין ומזדהים (כדי לקבל את מגוון האפשרויות הרחב ביותר - יש להזדהות עם קוד משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי).
2. לאחר ההזדהות תועברו ישירות לעמוד של שליחת בקשות.
3. בוחרים את סוג הבקשה לפי ההוראות שמופיעות במסך.
לבקשות מסוימות אפשר גם להוסיף קבצים (PDF, GIF, JPG) לפי ההוראות.
4. ממלאים את כל טופס הבקשה המקוון ושולחים אותו למרפאה בלחיצת כפתור.
5. לאחר השליחה אפשר לעקוב אחרי סטטוס הבקשה ואחרי התגובה של הרופא/ה או של המרפאה.
באפליקציה
• לשליחת בקשה לחידוש מרשם, היכנסו בסרגל העליון ל"מרשמים ותרופות".
• לשליחת בקשה לאישור מחלה או לטופס אחר, היכנסו לסרגל העליון ל"אישורים וטפסים".
• להתייעצות עם המרפאה בנושאים שונים, היכנסו בסרגל העליון ל"הרופא/ה והמרפאה שלי".
• לצפייה בכל הבקשות שלכם, היכנסו ל"תיק הרפואי שלי" (בחלק העליון של האפליקציה) ואז לחצו על "בקשות לרופא/ה ולמרפאה".
כיצד יסייעו לי?
כשתתקבל תשובה נעדכן אתכם ב־SMS או במייל.
אם ביקשתם מסמכים הם ימתינו לכם בתיק הרפואי האישי שלכם - בכללית און־ליין או באפליקציה - או במשרד המרפאה (מלבד מקרים של חסיון מידע). במידת הצורך צוות המרפאה ייצור עמכם קשר.
תוכלו גם לצפות בתשובה של רופא או רופאה לפנייה שלכם.
חשוב לדעת: השירות לא נועד למקרים דחופים.
זה עולה כסף?
לא. השירות ניתן בחינם.
* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות