חיפוש

dsdsdsd
פנייה לרופא/ה ולמרפאה

שליחת פניות באינטרנט לרופא/ה ולמרפאה

זקוקים לאישור מחלה? רוצים לחדש מרשמים קבועים, לקבל הפניות לבדיקות או זקוקים לטופס 17? לשלוח בקשה להחזר כספי? בשביל מה לבזבז זמן יקר... שלחו בקשה דרך המחשב בבית או בסמארטפון

צוות אתר כללית

​​

למעבר לשירות פנייה לרופא/ה ולמרפאה

(לאחר הזדהות מלאה - עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי - תועברו ישירות לעמוד שליחת הבקשות)

המרפאה שלכם לא פועלת בתקופה הזאת?

הבקשות שתשלחו ינותבו למרפאה אחרת ותקבלו מענה. 

כללית איתכם בכל מצב - גם במלחמה

הכול באזור אחד: כל השירותים שזמינים עבורכם, כל העדכונים החשובים, כל המדריכים. לכניסה למתחם​

מהו השירות?

שליחת פניות רפואיות ומנהלתיות - בלי להתקשר, בלי לחפש חני​ה, בלי לחכות בתור.

• טופס 17: לשירות של כללית או לאחר ביקור במיון.

• מרשמים: חידוש מרשמים לתרופות קבועות.

• הפניה: לבדיקות לפני ניתוח, לבדיקות INR או לבדיקות תקופתיות.

• אישורים וטפסים: אישורי מחלה (כולל אישור מחלה לקורונה), אישור על מצב בריאות, סיכום מידע רפואי, אישור ביקור במרפאה או בבית חולים.

• התייעצות עם משרד המרפאה: בנוגע לחיוב לשירות מסוים, לחוב בכללית או על נושא אחר.

• החזרים: עבור טיפול, בדיקה או אביזר רפואי במסגרת סל השירותים.

• שליחת מסמכים: לשלוח מסמכים בצורה דיגיטלית.

רישום תינוק לכללית.

• פתיחת בקשה לאישור מקדים.

ללקוחות כללית שרשומים לכללית און־ליין ושהמרפאה שלהם הצטרפה לשירות.

• עדיין לא רשומים לכללית און־ליין? אפשר לעשות את זה עכשיו מהכורסה בבית

באתר כללית און־ליין בנייח ובמובייל

1. נכנסים לכללית און־ליין ומזדהים (כדי לקבל את מגוון האפשרויות הרחב ביותר - יש להזדהות עם קוד משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי).

2. לאחר ההזדהות תועברו ישירות לעמוד של שליחת בקשות.

3. בוחרים את סוג הבקשה לפי ההוראות שמופיעות במסך.

מסך שליחת בקשה לטופס 17 

לבקשות מסוימות אפשר גם להוסיף קבצים (PDF, GIF, JPG) לפי ההוראות.

מסך צירוף קבצים לפני שליחה למרפאה 

4. ממלאים את כל טופס הבקשה המקוון ושולחים אותו למרפאה בלחיצת כפתור.

מסך שליחת בקשה למרפאה בנוגע לחיוב או לחוב 

5. לאחר השליחה אפשר לעקוב אחרי סטטוס הבקשה ואחרי התגובה של הרופא/ה או של המרפאה.

מסך התייעצות עם המרפאה בנושא כללי 

באפליקציה

• לשליחת בקשה לחידוש מרשם, היכנסו בסרגל העליון ל"מרשמים ותרופות".

• לשליחת בקשה לאישור מחלה או לטופס אחר, היכנסו לסרגל העליון ל"אישורים וטפסים".

• להתייעצות עם המרפאה בנושאים שונים, היכנסו בסרגל העליון ל"הרופא/ה והמרפאה שלי".

• לצפייה בכל הבקשות שלכם, היכנסו ל"תיק הרפואי שלי" (בחלק העליון של האפליקציה) ואז לחצו על "בקשות לרופא/ה ולמרפאה".

כיצד יסייעו לי?

כשתתקבל תשובה נעדכן אתכם ב־SMS או במייל.

אם ביקשתם מסמכים הם ימתינו לכם בתיק הרפואי האישי שלכם - בכללית און־ליין או באפליקציה - או במשרד המרפאה (מלבד מקרים של חסיון מידע). במידת הצורך צוות המרפאה ייצור עמכם קשר.

תוכלו גם לצפות בתשובה של רופא או רופאה לפנייה שלכם.

חשוב לדעת: השירות לא נועד למקרים דחופים.

לא. השירות ניתן בחינם.

* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש