חיפוש

dsdsdsd
מוקד שירות לקוחות של כללית

מוקד שירות לקוחות

מוקד שירות הלקוחות של כללית עומד לרשותכם 7 ימים בשבוע. המוקד מציע מגוון שירותים רחב, והכול בחיוג אחד. אבל לפני שמחייגים, חשוב שתדעו: יש דברים שלא ניתן לעשות במוקד (למשל קביעת תור לחלק מהשירותים) - אנחנו מדריכים אתכם איך כן. חדש: מוקד *2700 בווטסאפ

​​​​​​​צריכים תור? תנו לנו לחסוך לכם שיחת טלפון וזמן

לא לכל שירות אפשר לקבוע תור במוקד ​​​​27​00*​​, ויש שירותים שניתן לזמן אליהם תור בצורה קלה יותר. אז לפני שמחייגים - קראו: המדריך לזימון תורים בכללית​

לפני שמתקשרים - עוד פעולות שתוכלו לעשות לבד 

מוקד שירות הלקוחות גם בווטסאפ: ניתן לזמן תורים לרפואה יועצת ולקבל מידע גם בווטסאפ. לחצו כאן למעבר לשירות (ימים א עד ה: 8:00 עד 18:00​​, ימי שישי: 8:00 עד 12:00).

פשוט מחייגים 270​​0* מכל טלפון, או את המספר המלא שלנו: 03-9405350.

ואם אני בחו"ל?

לקוחות כללית השוהים בחו"ל צריכים לחייג למספר: 972-3-6333333 (או 03-6333333).

1. תתבקשו לבחור את השפה שבה תרצו לקבל שירות (לדוגמה, לעברית יש להקיש 1). 

2. לאחר שבחרתם שפה יימסר לכם מידע על שירותים שניתן לקבל באמצעות הקשת מספרים.

3. אם תרצו לקבל שירות אחר המתינו למעבר לנציגת השירות הדיגיטלית שלנו, נטע.

לאחר מכן אמרו מה אתם צריכים - למשל "מוקד אחיות", "בירור בנושא כספי" ועוד. 

המשיכו לפעול לפי ההנחיות.

מהן שעות הפעילות של מוקד זימון תורים בטלפון?

לפני שאתם ממשיכים - אנחנו מזכירים: לא לכל שירות אפשר לקבוע תור במוקד 2700*, ויש שירותים שניתן לזמן אליהם תור בצורה קלה יותר. אז לפני שמחייגים, המדריך לזימון תורים בכללית

אם הכתובת היא אכן המוקד שלנו, ניתן להזמין תור בטלפון במועדים הבאים:

• ימים א עד ה: 07:00 עד 20:00

• יום ו: 07:00 עד 13:00

​מוקד אחיות 

צוות האחיות והאחים שלנו ישמח לסייע מסביב לשעון בכל שאלה או בעיה בריאותית. כאשר תגיעו לנציגה הדיגיטלית אמרו "התייעצות עם אחות" - ותועברו למוקד.

• למידע נוסף על מוקד האחיות

כיצד כבדי שמיעה יכולים לפנות אלינו?

יש מגוון דרכים שבהן ניתן לפנות אלינו: במייל, בטופס מקוון וגם באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים.

- המדריך המלא ליצירת קשר לכבדי שמיעה ולחירשים

זקוקים לתמיכה טכנית באתר כללית ​​און־ליין או באפליקציה? ניתן לפנות בטלפון (אמרו "תמיכה טכנית") או לשלוח טופס. אבל לפני זה, מומלץ שתציצו במדריכי ההדרכה שלנו לשירותים הנפוצים. הם יעזרו לכם.

שעות פעילות המוקד לתמיכה טכנית הן:

• ימים א עד ה - 07:00 עד 01:00

• יום ו - 07:00 עד 13:00

• יום שבת - כשעה לאחר צאת השבת ועד 01:00

בין היתר הכנו לכם מדריכים בנושאים הבאים:

טופס 17 (טופס התחייבות)

מעבר מרפאה

הרשמה לכללית און־ליין 

איפוס שם משתמש וסיסמה לאון־ליין

עדכון פרטים אישיים

עדכון סיסמה לאון־ליין

החזרים

עדכון אמצעי תשלום

רופאים און־ליין

צפייה בתוצאות בדיקות מעבדה

צפייה בתוצאות בדיקות דימות

סיכום מידע רפואי

תיק רפואי (רשומות רפואיות)

לא מצאתם פה את המידע שחיפשתם? מומלץ להשתמש במנוע החיפוש באתר

איתור שירותים ונותני שירות

רופאים ומטפלים

מרפאות, מכונים, בדיקות וחיסונים

בתי מרקחת

מוקדי רפואה דחופה

* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש