במוקד האחיות הטלפוני של כללית תוכלו לקבל מידע מקצועי, הכוונה, הדרכה וייעוץ במגוון נושאים ותחומים בריאותיים. אם במהלך השיחה יתברר כי קיים צורך בבדיקה רפואית, האחיות ינחו אתכם לאן עליכם לפנות ומתי.
מוקד האחיות הטלפוני של כללית פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה. השירות ניתן ללקוחות כללית בלבד.
שימו לב מוקד האחיות אינו מוקד חירום או מוקד הפניות למיון. במקרה דחוף יש לפנות למרפאה. בשעות שבהן המרפאה סגורה ניתן לפנות לאחד ממוקדי הרפואה הדחופה ללקוחות כללית או לחדר מיון. |
איך יוצרים קשר עם מוקד האחיות?
פשוט מאוד - מחייגים 2700*, בוחרים בשפה הרצויה, ואחר כך פועלים על פי ההנחיות של נטע - הנציגה הדיגיטלית.
באילו שפות יענו לי במוקד?
בעברית, בערבית, ברוסית ובאנגלית.
מי יסייעו לי?
אחיות מוסמכות בעלות ידע וניסיון בתחומי בריאות רבים ומגוונים שנבחרו לאחר תהליכי מיון קפדניים והכשרה מקצועית ייעודית.
באילו נושאים אפשר להתייעץ במוקד?
המוקד נותן מענה למטופלים בכל שלבי החיים, גם כשבריאים וגם כשחולים. אחיות המוקד נותנות מענה בתחומים שונים ומגוונים, לדוגמה: כאב בחלקים שונים של הגוף, חום, חבלות, היריון והנקה ועוד.
היריון, לידה והנקה
אפשר לקבל ייעוץ טלפוני בנוגע לקשיים ולבעיות בהיריון ובהנקה מאחיות מוסמכות שהוכשרו במיוחד לכך.
מוקד אחיות אונקולוגי (9585*)
מוקד לחולים אונקולוגיים ולבני משפחותיהם. במוקד נותנות מענה אחיות מומחיות מתחום האונקולוגיה, ואפשר לקבל בו ייעוץ מקצועי בנוגע לכל בעיה או שאלה. המוקד מעניק תמיכה בכל שלבי המחלה וגם לאחריה.
מתי פועל המוקד האונקולוגי?
• בימים א' עד ה', בשעות 24:00-18:00.
• בימי ו' וערבי חג, בשעות 24:00-13:00.
• בשבתות ובחגים, בשעות 24:00-08:00.
מוקד למחלימים מסרטן
המוקד הוקם כחלק ממוקד האחיות האונקולוגי של כללית. במוקד עונות אחיות מומחיות באונקולוגיה, שיכולות לעזור בהתמודדות עם בעיות נפוצות אצל המחלימים, כמו: בעיות בריאותיות ותופעות לוואי, חזרה לחיי שגרה, מיניות, חזרה לעבודה ולתחביבים ועוד.
התוכנית כוללת כמה מפגשים טלפוניים מתואמים לזמן שנוח לך.
איך מתחברים לשירות?
כל מה שצריך לעשות זה לבקש מהמזכירות במכון האונקולוגי שלך או מהרופא המטפל שלך להעביר פנייה למוקד המחלימים, ואחות מהמוקד תתאם איתך מפגש טלפוני מתי שנוח לך.
באילו נושאים אי־אפשר להתייעץ במוקד האחיות?
• כאמור, מוקד האחיות אינו מוקד חירום ואינו נותן הפניות למיון על פי בקשה או דרישה של הפונים. בשעות שהמרפאה סגורה ניתן לפנות לאחד
ממוקדי הרפואה הדחופה של כללית או לחדר המיון - במצב חירום.
• המוקד לא מטפל בתלונות או בנושאים הקשורים
לפניות הציבור.
• המוקד לא נותן מידע אישי בנושא בדיקות מעבדה (תוצאות בדיקות, זימון תורים ועוד). ניתן לצפות בתוצאות הבדיקות שלכם בכללית און־ליין או בעמדות "כללית לידיעתך" שבמרפאות כללית. אם תרצו להתייעץ עם הרופא שלכם, ניתן בין היתר לשלוח פנייה בכתב או לקבוע ביקור טלפוני.
• המוקד לא נותן מידע אישי בנוגע לתרופות. ניתן לצפות בכללית און־ליין במרשמים שקיבלתם מהרופא, בתרופות שכבר רכשתם, ברשימת התרופות הקבועות שלכם ובאישורים חריגים לתרופות. תוכלו גם לצפות במידע על התרופה
במדריך התרופות כאן באתר.
• רוצה לזמן תור לרופאים או לבדיקות? אפשר לעשות את זה בקלות דרך כללית און־ליין.
• בפניות בנושאים מנהליים (קבלת מסמכים, אישורים וכדומה) ניתן לפנות למרפאה שלכם או פשוט לבקש מהרופא או מהמרפאה.
• בנושאי ביטוחים יש לפנות
לכללית מושלם.