חיפוש

dsdsdsd

אודות כללית

מי אנחנו? מה אנחנו מציעים לכם? מהן המטרות האסטרטגיות שלנו? איך נהנים משירותי הדיגיטל שלנו? בואו להכיר את ארגון הבריאות הגדול והמתקדם ביותר בישראל, שהוא הרבה מעבר לקופת חולים

​​ תוכן העניינים
כללית - מי אנחנו?

לשכת המנכ"ל 

החזון והמטרות האסטרטגיות   

הפריסה הארצית הרחבה ביותר של שירותים רפואיים

מרכזים ייעודיים לפי צורכי הלקוחות

עוד שירותים במשפחת כללית

עולם של שירותים זמינים 24/7

שירותי חירום

מגוון רחב של שירותים דיגיטליים

רק בכללית: שירות רופא און־ליין

אתר האינטרנט clalit.co.il - מידע רפואי מקצועי ועדכני

מקורות מימון האתר

כללית היא ארגון הבריאות הגדול והמתקדם בישראל. אנחנו מעניקים שירותים רפואיים לכ־4.7 מיליון לקוחות. 

עם כמות גדולה של מטופלים ומטופלות מגיעה אחריות גדולה, והבריאות שלכם ושלכן חשובה לנו. לכן, כארגון בריאות מוביל אנחנו פועלים גם למניעת חולי ולקידום אורח חיים בריא.

כללית פועלת בכיוון הזה לא מהיום. מאז שהוקמה, לפני יותר מ־100 שנה, כללית היא חוד החנית של מערכת הבריאות בישראל. היא כזו בזכות איכות השירותים הרפואיים, בזכות הובלה בתחום החדשנות ובזכות העלאת המודעות לחשיבותם של הרגלים בריאים. 

כללית היא הרבה מעבר לקופת חולים, שמעודדת את לקוחותיה לבצע פעילות גופנית, לשמור על תזונה נכונה, מסייעת להם בהימנעות או בגמילה מעישון ותומכת ברפואה מונעת ובטיפול עצמי. 

כארגון בריאות רב תחומי היא פועלת מדי יום להרחיב את מאגר הכלים שהיא מעניקה ללקוחותיה. במרפאות, במענה טלפוני ובדיגיטל - כללית מספקת ללקוחות שירותי בריאות נוחים, ייחודיים וזמינים.

לשכת המנכ"ל

במסגרת תפיסת השירות שרואה בכל חבר כללית לקוח יקר, אפשר לפנות ישירות במייל ללשכת המנכ"ל. 

פשוט שלחו לנו מייל לכתובת lishka10@clalit.org.il בכל שאלה שלא תמצאו לה מענה בערוצים המקובלים.

בחזרה למעלה

כללית שמה לה ליעד להוביל במתן שירות רפואי איכותי, זמין, יוזם, חדשני ואנושי לכל מטופל, בכל עת ובכל מקום.

המטרות האסטרטגיות של כללית הן:

• הובלה ברפואה איכותית ויוזמת.

• חוויית מטופל מצוינת, מותאמת, חדשנית ורציפה בכללית.

• צמיחה ומובילות בתדמית, במאזן לקוחות ובנתח שוק.

• הובלה בחדשנות, במחקר ובטכנולוגיה.

• הגברת יעילות תפעולית ואיזון תקציבי.

• גיוס והנגשת כלל המשאבים לטובת המטופל שבמרכז.

• פיתוח המשאב האנושי ועיצוב חדשני של התרבות הארגונית.

• הובלה והשפעה על שוק הבריאות.

כללית היא לא רק הקופה הכי גדולה בישראל, היא גם הקופה עם קהל הלקוחות החדשים המצטרפים הגבוה ביותר. אנחנו גאים לתת שירות לכולכם, שמצטרפים אלינו ונשארים איתנו במידה רבה בזכות איכות השירותים - ולא פחות חשוב: הפריסה הרחבה שלהם.

את השירותים מספק צוות מיומן ומקצועי שכולל עשרות אלפי רופאים, אחיות, רוקחים, עובדי מקצועות הבריאות ועובדי מינהל, לשירותכם.

המגוון הרחב של השירותים בפריסה הארצית הרחבה ביותר כולל: 

• כ־1,500 מרפאות.

• כ־500 בתי מרקחת.

• מאות מכונים ומעבדות.

• 14 בתי חולים שמקיימים קשר מקצועי רציף עם מיטב המומחים בקהילה.

בתי החולים של כללית פרוסים בכל רחבי הארץ ובהם: העמק בעפולה, כרמל בחיפה, מאיר בכפר־סבא, סורוקה בבאר־שבע, קפלן ברחובות, מרכז רפואי רבין (בילינסון והשרון) ושניידר בפתח־תקווה ויוספטל באילת.

נוסף להם כללית מפעילה גם את המרכזים הרפואיים לבריאות הנפש גההושלוותה, את בתי החולים השיקומיים והסיעודיים לוינשטיין, בית רבקה והרצפלד.

הישג נוסף של כללית הוא קבלת תו הסמכה לאיכות ולבטיחות עבור בתי החולים שלה: סורוקה, העמק, מאיר, בילינסון, השרון, קפלן, כרמל, שניידר, בית רבקה, יוספטל ולוינשטיין הם בין בתי החולים הציבוריים הראשונים בארץ שקיבלו את תו האיכות האמריקאי של JCI המעיד על איכות הטיפול ועל בטיחותו.

בחזרה למעלה

כללית מציעה ללקוחותיה מערך ייחודי של מרכזים ייעודיים - ובהם מרפאות לרפואת המשפחה ומרכזי רפואה יועצת - שבהם ניתנים כל שירותי הבריאות תחת קורת גג אחת על ידי רופאים מומחים, אחיות וצוותים רב־מקצועיים:

• כ־40 מרכזים לבריאות הילד.

• כ־50 מרכזים לבריאות האישה.

• מרפאות ייחודיות לספורט, למטיילים ולנוער.

• כ־50 מרפאות לרפואה משלימה.

• כ־100 מרפאות שיניים של כללית סמייל.

• 15 מרפאות של כללית אסתטיקה.

בחזרה למעלה

לכללית מערך של חברות בנות שמעניקות שירותי בריאות משלימים:

• כללית מושלם מציעה לכם את ביטוח הבריאות המשלים, המקצועי והמשתלם ביותר בישראל.

• כללית חו"ל - מספקת כיסוי רחב להוצאות ולשירותים רפואיים בחו"ל.

• כללית סמייל - מפעילה כ־100 מרפאות שיניים בפריסה ארצית.

• מור - מכון רפואי־דיאגנוסטי, המתמקד במתן שירותים רפואיים בתחומי האבחון והטיפול, בבדיקות סקר תקופתיות וברפואה תעסוקתית.

• כללית אסתטיקה - רשת המציעה מגוון של ניתוחים ושל טיפולים אסתטיים לשיפור המראה וההרגשה. הניתוחים מתבצעים על ידי מיטב הרופאים באמצעות טכניקות חדשניות. הטיפולים נעשים במעקב ובפיקוח של כללית, וישנה הקפדה רבה על רמת מקצועיות גבוהה ועל יחס אישי.

• כללית רפואה משלימה - מציעה מגוון רחב של טיפולים שמתאימים לכל הגילים בפיקוח רפואי מלא ובהקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בעולם. 

כללית הנדסה רפואית - עוסקת במגוון פעילות רחב בתחום המכשור והציוד הרפואי, בייעוץ, בתכנון, בהתקנה ובתחזוקה.

בחזרה למעלה

מרכז שירות הלקוחות ב־2700*

כדי לתת לכם את השירות הטוב, המהיר, המקצועי והמדויק ביותר עומד לרשותכם מרכז שירות ייחודי הגדול מסוגו בארץ ובו 700 נציגי שירות ו־120 אחיות מוסמכות ומקצועיות.

למידע נוסף על מוקד השירות שלנו

תוכלו לקבל מענה על מגוון נושאים במוקדים הבאים:

• מוקד אחיות מוסמכות (2700*):  מאויש 24 שעות ביממה על ידי אחיות מוסמכות שנותנות מענה למגוון בעיות ושאלות ובעת הצורך אף מפנות למיון.

• מוקד אונקולוגי (9585*): מוקד ייעודי לחולים אונקולוגיים שמאויש על ידי צוות אחיות אונקולוגיות מקצועיות ומיומנות שיסייעו בהתמודדות עם כל בעיה, כאב או שאלה.

בחזרה למעלה

גיוון שירותי ותעסוקתי בכללית

מתוך תפיסה של גיוון, של שוויון ושל הכלה אנחנו מאמינים כי לכולם מגיעה הזדמנות שווה לקבל שירות שמותאם לערכים שונים ולתרבויות מגוונות. שוויון והכלה הם תוצאה של כבוד ושל אכפתיות כלפי האנשים שבהם אנחנו מטפלים במרפאות ובבתי החולים ושאיתם אנחנו מקיימים אינטראקציות יומיומיות.

סביבת העבודה הרב־תרבותית מאפשרת שיקוף של אוכלוסיית הלקוחות שלנו, איתור והבנה של התרבות ושל הצרכים ופיתוח שווקים ומוצרים מותאמים. 

אנחנו פועלים לקדם סביבת עבודה מכילה ומכבדת, כך שכל העובדות והעובדים יחושו ביטחון וימצאו מקום לבטא את יכולותיהם המקצועיות והאישיות.

כללית זוכה לשבחים רבים על היותה ארגון מגוון, ואף זכתה באות הגיוון היוקרתי של ארגון מעלה והפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה ע"ש דב לאוטמן בשנת 2015.

• מר"מ: מוקדים לרפואה מיידית שפרוסים בכל רחבי הארץ ומעניקים לכם ולבני משפחותיכם שירותים רפואיים בשעות שבהן המרפאות סגורות, ובסופי שבוע ובחגים.

• ביקור רופא בביתכם בשעות הלילה: השירות כולל בדיקת רופא, מתן תרופות ובעת הצורך אף הפניה לחדר מיון. השירות פועל בשעות הלילה, בסופי שבוע ובחגים וכרוך בהשתתפות עצמית.

בחזרה למעלה

גם בדיגיטל, כללית הכי טובה למשפחה.

באתר כללית און־ליין תקבלו שירותים רפואיים מקוונים מתקדמים למשפחה, ביניהם: זימון תורים מהיר, קבלת תוצאות של בדיקות מעבדה והסברים על משמעותן, התייעצות בכתב עם הרופא שלך ("פשוט לבקש מהרופא"), בית מרקחת און־ליין ועוד הרבה.

רק בכללית: שירות רופא און־ליין

כללית מציעה גם את שירות רופא און־ליין. זהו שירות ייחודי המאפשר להתייעץ עם רופאי משפחה, רופאי ילדים ורופאי עור בשיחת וידאו גם כשהמרפאות סגורות.   

בחזרה למעלה

clalit.co.il הוא מרכז המידע הרפואי הגדול והמקיף בין האתרים בישראל. 

האתר מציע תוכן עשיר במדריכים רפואיים, במדריכים לרפואה מונעת, במידע על תרופות, בכתבות אקטואליה על מחקרים וממצאים רפואיים, בכתבות על אורח חיים בריא ותזונה נכונה, ובעדכונים על שלל הפיתוחים הדיגיטליים של כללית.

כל התכנים נכתבים על ידי מיטב המומחים של כללית ועורכים אותם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.

התכנים באתר מכוּונים לקהלים רבים ומגוונים. הם נכתבים בגובה העיניים בהתאם לגיל ולתחומי העניין: החל מליווי ההריון והלידה, חוויית האמהות והדאגה למשפחה הצעירה ועד לבני 65 פלוס.

כל אחד ואחת יכולים למצוא בהם משהו שיתאים במיוחד בשבילם.

רוצים עוד תוכן איכותי?

כללית בפייסבוק: תכנים ומידע בריאותי ושירות לקוחות דיגיטלי.

כללית ביוטיוב: מגוון סרטונים בנושאי בריאות.

בחזרה למעלה

פעילות אתר כללית ממומנת כולה על ידי שירותי בריאות כללית.

בחזרה למעלה

רוצים ליהנות משירותי הבריאות הטובים והמקיפים בישראל? השאירו את הפרטים שלכם בטופס, ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

פנייה בנושא הצטרפות לכללית

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש

* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש