חשוב לנו להקשיב לכם. אם יש לכם טענות על השירות או הצעות לשיפור, אתם מוזמנים לפנות לנציגי פניות הציבור שלנו, גם
במרפאות כללית בקהילה וגם
לאלו בבתי החולים של כללית.
איך פונים לנציב קבילות הציבור של משרד הבריאות?
לקוח כללית הרוצה להגיש קבילה כנגד קופת חולים או כנגד נותן שירותים של קופת חולים (לרבות בתי חולים הנותנים שירותים לקופות) בין בעניינים הקשורים לזכויותיו בנושא סל שירותי הבריאות הממלכתי, בין בנושא התוכנית לשירותי בריאות נוספים ובין בעניינים נוספים הקשורים למימוש זכויותיו כמטופל וכמבוטח, רשאי לפנות
לנציבת קבילות הציבור על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות.
שימו לב: ניתן להגיש לנציבות קבילות גם בעניינים המצויים באחריותו הביטוחית של משרד הבריאות לפי התוספת השלישית לחוק ביטוח בריאות ממלכתי בדרכים הבאות ובצירוף המסמכים הרלוונטיים.
ניתן לפנות לנציב קבילות הציבור באמצעים המפורטים כאן.
פניות לוועדת הבירורים של כללית
בנוסף, מפעילה כללית ועדת הבירורים, הפועלת באמצעות נציגי ציבור מטעם דירקטוריון כללית, ולקוחות כללית רשאים לפנות לבוררות.
פניות לוועדת חריגים של כללית בנושא שירותים מחוץ לסל הבריאות
לקוח כללית שזקוק לשירות בריאות שאינו כלול בסל הבריאות הממלכתי רשאי לפנות
לוועדת חריגים - ועדה לבחינת טכנולוגיות ותרופות מחוץ לסל. הזכות לפנות לוועדה נתונה לכל מבוטח הסובל מבעיה רפואית המשפיעה באופן מהותי על מצבו ותפקודו ואשר נזקק לשם כך לשירות בריאות אשר איננו כלול בסל הבריאות.
* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות