אנחנו מבינים שרבים אינם נמצאים בימים קשים אלה במקום המגורים הקבוע.
כדי להקל עליכם, ניתן לפנות לכל מרפאה של כללית בארץ לצורך קבלת כל שירות - ביקור אצל רופאים, בדיקות, חיסונים ועוד - וזאת ללא קשר למקום שבו אתם שוהים כרגע.
• לאיתור שירותים בסביבה שלכם
אם עליכם לקבל טיפול רפואי בבית חולים, אך אינכם שוהים באזור המגורים הקבוע, פנו אלינו ואנחנו נכוון אתכם לבית חולים שבו תוכלו לקבל את השירות ונסייע בהנפקת טפסים רלוונטיים.
ניתן לפנות אלינו בדרכים הבאות:
• שירות פנייה למרפאה (גם אם המרפאה שלכם אינה פעילה, הבקשה תנותב למרפאה אחרת ותקבלו מענה). לפנייה און־ליין: לאחר שתזדהו - עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי - תועברו ישירות לשירות.
• כל מרפאה ראשונית של כללית בסביבתכם.
- רשימת כל המרפאות הראשוניות בכללית
• למפונים - מרפאות חרבות ברזל ומוקדי שירות מיוחדים
• לתושבי הצפון: שינויים בפריסת חלק קטן מהמרפאות בהתאם להנחיות פיקוד העורף
ביקור אצל רופאי משפחה וילדים במרפאה
אם תרצו לראות רופאי משפחה או ילדים שאינם הרופאים הקבועים שלכם, ניתן לבקר אצל כל רופא או רופאה בכל מרפאה של כללית. ניתן להגיע ללא תור או לקבוע תור בחיוג למרפאה שבה הוא או היא מקבלים. אין חשיבות למועד האחרון שבו ביקרתם אצל רופאים אחרים.
- לאיתור רופאי משפחה שקרובים אליכם
- לאיתור רופאי ילדים שקרובים אליכם
בלי להגיע למרפאה: רופאי ילדים ומשפחה און־ליין רופאי ילדים און־ליין - 24 שעות ביממה. הרשמה לייעוץ בכללית און־ליין (יש להזדהות עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי). הרשמה בטלפון: חייגו 2700*. |
ביקור אצל רופאים יועצים (מומחים)אם תרצו לבקר אצל רופא מומחה במקצוע שבו קיבלתם שירות מרופא אחר בשלושת החודשים האחרונים, ניתן לקבוע תור רק בחיוג ל־2700*.
• לאיתור רופאים שקרובים אליכם
אם אינכם משויכים לרופא אחר באותו המקצוע, ניתן לקבוע תור גם בכללית און־ליין או באפליקציה, בתנאי שיש לכם הפניה בתוקף.
* אין צורך בהפניה למקצועות הבאים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, עור, אף־אוזן־גרון, אורתופדיה, נשים, עיניים, כירורגיית שד
• לזימון תור בכללית און־ליין (יש להזדהות עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי)
פנייה לרופאים ולמרפאה און־ליין
תוכלו ללוח פנייה או בקשה בכתב לרופאה, לרופא או למרפאה - בנושאים מנהלתיים ו/או רפואיים.
בקשות לרופאי משפחה ולמרפאה
ניתן לשלוח פניות ובקשות במגוון תחומים - למשל אישורי מחלה, חידוש מרשמים לתרופות קבועות, בקשה להחזר ועוד - לרופאת או רופא המשפחה או למרפאה.
- לשליחת בקשה (יש להזדהות עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי)
- כל הנושאים שניתן לפנות לגביהם בשירות
המרפאה שלכם אינה פועלת בתקופה הזאת? הבקשות שתשלחו ינותבו למרפאה אחרת ויינתן לכם מענה
|
פנייה לרופאי עור
צלמו את האזור, הוסיפו תיאור לבעיה ושלחו בכללית און־ליין או באפליקציה, ורופא או רופאה ישלחו לכם תשובה (בכתב), וגם ייתנו מרשם והמלצה להמשך טיפול אם צריך.
• לשליחת פנייה לרופאי עור (יש להזדהות עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי).
פנייה לרופאי נשים
שלחי פנייה לרופאי נשים במגוון תחומים, תארי את הבעיה ורופא או רופאה ישיבו לך (בכתב), וגם ייתנו מרשם והמלצה להמשך טיפול במקרה הצורך.
• לשליחת פנייה לרופאי נשים (יש להזדהות עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי).
רפואה דחופה
מוקדי רפואה דחופה
במקרים שאינם סובלים דיחוי מומלץ לפנות למוקדי החירום של כללית ושל נותני שירות שבהסכם איתנו - ברחבי הארץ.
• איתור מוקדי רפואה דחופה שקרובים אליכם
השירות כרוך בתשלום מלבד במקרים מסוימים.
• למחירים המעודכנים ולמקרים שפטורים מתשלום
רפואת שיניים דחופה און־ליין
שירות של כללית סמייל שמאפשר לכם להתייעץ עם רופא שיניים בשיחת וידאו בסמארטפון.
• למידע נוסף על השירות ולקביעת תור
מוקד אחיות