חיפוש

dsdsdsd
רופא שולח הפניה דיגיטלית דרך טאבלט

איך אני צופה בהפניות שלי?

בכללית און־ליין ובאפליקציית כללית תוכלו לצפות בהפניות שקיבלתם מרופאים לבדיקות, למכונים, לטיפולים ולרופאים יועצים - ואם צריך, גם להדפיס אותן. וגם: אילו הפניות לא מוצגות?

צוות אתר כללית

​​קיבלתם מהרופא או מהרופאה הפניות לבדיקות רפואיות, לטיפולים שונים, למכונים שעובדים עם כללית או לרופאים יועצים? גם אם ההפניה אבדה, נקרעה או שהכלב אכל אותה, תוכלו לצפות בה בתיק הרפואי האישי שלכם, לשלוח אותה למייל או פשוט להדפיס אותה.

​​הגעתם לפה ואתם בכלל רוצים לבקש הפניה? זה המקום 

(מזדהים עם קוד משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי - אתם בפנים).

איך אפשר להגיע להפניות שלי?

בכללית און־ליין (נייד ונייח)

1. נכנסים לכללית און־ליין ומזדהים באמצעות קוד משתמש וסיסמה, או באמצעות קוד חד־פעמי ב־SMS.

2. מועברים ישירות לעמוד ההפניות.

2. בוחרים באחת מהלשוניות - "הפניות לבדיקות מעבדה" או "הפניות אחרות".

באפליקציה

1. מזדהים.

2. אם אתם מנהלים משתמש משפחתי - יש לבחור את בן או בת המשפחה הרלוונטיים מתוך הרשימה שלמטה.

3.  בתפריט הקוביות (במרכז העמוד) בוחרים בשירות "בדיקות והפניות".

4. ההפניות הפעילות לבדיקות דם מופיעות בראש העמוד. אם קיימות הפניות פעילות נוספות, ניתן לצפות בהן בגלילה ימינה ושמאלה. 

5. לצפייה בהפניות שאינן לבדיקות דם, יש ללחוץ על הקישור "הפניות לבדיקות אחרות".

אילו הפניות לא מוצגות?

1. חיסיון מידע: כדי להגן על הלקוחות שלנו, הפניות שמוגדרות מידע חסוי אינן מוצגות באתר. ייתכן שתראו את ההפניה ברשימת ההפניות, אבל לא תוכלו לפתוח אותה או להדפיס אותה.

אם זה קורה, יש לפנות למרפאה כדי להדפיס את ההפניה.

2. הפניות שפג התוקף שלהן: יש לפנות לרופא או לרופאה ולבקש הפניה חדשה.

3. הפניות שכבר מומשו: אם תצטרכו הפניה נוספת, יש לפנות לרופא או לרופאה.

לשליחת פנייה למרפאה או לרופא/ה

* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

הצטרפות לכללית

הצטרפות לכללית

יש לנו ים של דברים לספר לך על כללית...

רוצה לשמוע טיפה?

צריך רק למלא את הטופס - אנחנו נעשה את השאר

הצטרפות לכללית - אתר חדש

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

שדות חובה

שימו לב שאתם מספקים בטופס זה מידע אישי ורגיש