מה עליי לעשות אם הכרטיס המגנטי של כללית אבד או נגנב?
כדי למנוע מקרים של שימוש לרעה בכרטיס, חשוב ביותר לפנות בהקדם למרפאה שלכם או ליצור קשר עם שירות הלקוחות של כללית בטלפון 2700*, ולעדכן שאתם לא מוצאים את הכרטיס.
איך מקבלים כרטיס מגנטי חדש?
יש 4 אפשרויות:
• בכללית און־ליין (יש להזדהות עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי) - השירות ניתן ללקוחות המבוטחים במושלם וכן ללקוחות הזכאים להנפקת כרטיס מגנטי ללא תשלום.
הכרטיס נשלח לכתובת המגורים המעודכנת בתוך 14 ימי עסקים.
• הגעה למרפאה ראשונית בכללית (גם אם זו אינה מרפאת האם שלך) - הכרטיס מונפק ונמסר במקום.
• יצירת קשר באתר כללית מושלם. הכרטיס נשלח לכתובת המגורים המעודכנת בתוך 14 ימי עסקים.
צריך לציין את 4 הספרות האחרונות של אמצעי התשלום שממנו מתבצע החיוב השוטף עבור המושלם (כרטיס אשראי או חשבון בנק) ואת הכתובת למשלוח הכרטיס.
• בטלפון - מחייגים 2700*. הכרטיס נשלח לכתובת המגורים המעודכנת בתוך 14 ימי עסקים.
כמה עולה כרטיס חדש?
עלות הזמנת כרטיס חדש כרוכה בהשתתפות עצמית של 15 ש"ח (מעודכן ל־1 באפריל 2024).
כרטיס יינתן ללא עלות במקרים הבאים:
• אם עברו יותר משנתיים מהנפקת הכרטיס האחרונה.
• אם הלקוח מציג אישור מהמשטרה על גניבה.
אני לא מוצא את הכרטיס וזקוק לשירות. מה עושים?
יש פתרון!
מטופל שמגיע לנקודת שירות במרפאה המחייבת העברת כרטיס מגנטי (למשל בית מרקחת או רופא יועץ) ואין בידיו כרטיס יוכל להירשם ל"שירות ללא כרטיס" באחת מהדרכים הבאות:
• חיוג ל־2704*.
• כללית און־ליין (לאחר הזדהות עם שם משתמש וסיסמה או עם קוד חד־פעמי תועברו ישירות לשירות).
אם התבצע רישום מוצלח, תוכלו לקבל שירות ללא הצגת כרטיס למשך 3 שעות מרגע ההרשמה.
• למידע נוסף על השירות
* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות