הכירו
עוד שירות מתקדם של כללית שחוסך לכם זמן ומאמץ: התייעצות בשיחת וידאו עם רופאים מומחים
במרפאות החוץ בבתי החולים של כללית.
למי זה מיועד?
• מטופלים כרוניים שזקוקים למעקב אחר מצבם הרפואי.
• לביקורת ולהכנה לפני ניתוח או לפני בדיקה.
• לביקורת ולמעקב לאחר ניתוח או לאחר בדיקה.
• להתייעצות עם רופאים מומחים שלא מצריכה בדיקה פיזית.
• לקבלת עדכון
על תוצאות בדיקות כחלק מתהליך הטיפול במרפאה.
איך קובעים תור?
תורים
בווידאו נקבעים על ידי המרפאה בכפוף לעמידה בתנאים המתאימים ולפי החלטת הגורם המטפל (לדוגמה: כשאין צורך
בבדיקה פיזית).
אם
התור שלכם מתאים לביקור בשיחת וידאו, משרד המרפאה ייצור אתכם קשר, יסביר לכם בקצרה על התהליך
ויקבע בעבורכם את התור.
איך
זה עוזר לכם?
תוכלו להתייעץ עם רופאים
מומחים - בלי טרטורים, בלי לחפש חניה, בלי להסתכן בהידבקות בבית החולים, בלי לטרטר בן משפחה שיסייע לכם להתנייד ובלי
לבזבז חצי יום עבודה.
איך זה עובד?
1. משרד המרפאה יקבע לכם תור בשיחת וידאו ויעדכן אתכם.
2. תקבלו מסרון עם קישור להורדת אפליקציית שיחת הווידאו.
3. לפני התור תקבלו מסרון נוסף עם קישור לחדר הייעוץ, שאליו נכנסים 5 דקות לפני תחילת התור.
4. בעת ההפעלה הראשונית יש לאשר לאפליקציה שימוש במצלמה ובמיקרופון - אחרת הרופאים לא יוכלו לראות ולשמוע אתכם במהלך הייעוץ.
לצפייה בתהליך ההתחברות המלא:
לומדת התחברות לשירות רופא ומטפל אישי בשיחת וידאו
* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות