לקוחות כללית- מגיע לכם לקבל את הביטוח הסיעודי הטוב ביותר
הראשון במדד השרות!
הביטוח הסיעודי ללקוחות כללית באמצעות הראל, זכה כבר שנה רביעית ברציפות במדד השרות של משרד האוצר.
למה כדאי להצטרף לביטוח הסיעודי ללקוחות כללית?
מצב סיעודי אינו עניין של גיל. מחלה בלתי צפויה או תאונה עלולים להשאיר באופן בלתי צפוי לחלוטין, כל אדם, גם בגיל צעיר, נכה וזקוק לעזרה.
כולנו רוצים שקט נפשי. כולנו רוצים עוגן ביטוחי ותחושת ביטחון. לקוחות כללית יכולים ליהנות מביטוח סיעודי משתלם שיסייע להם להתמודד עם העלויות הכספיות הדרושות במידת הצורך.
מהו מצב סיעודי?
הביטוח מעניק גמלת סיעוד למבוטחים העונים על אחת משתי הגדרות המפורטות בפוליסה ואשר נמצאים במצב סיעודי כדלקמן:
א. תשישות נפש שנקבעה על ידי רופא מומחה בתחום; לעניין זה, "תשישות נפש" - פגיעה בפעילותו הקוגניטיבית של המבוטח וירידה ביכולתו האינטלקטואלית, הכוללת ליקוי בתובנה ובשיפוט, ירידה בזיכרון לטווח ארוך או קצר וחוסר התמצאות במקום ובזמן הדורשים השגחה במרבית שעות היממה על פי קביעת רופא מומחה בתחום, שסיבתה במצב בריאותי כגון: אלצהיימר, או בצורות דמנטיות שונות
ב. מצב בריאות ותפקוד ירודים אשר בשלו המבוטח אינו יכול לבצע בכוחות עצמו חלק מהותי (לפחות 50% מהפעולה) של 3 פעולות לפחות מתוך 6 הפעולות הבאות:
1. לקום ולשכב
2. להתלבש ולהתפשט
3. להתרחץ
4. לאכול ולשתות
5. לשלוט על הסוגריים
6. להתנייד באופן עצמאי
מה גובה ההחזר המגיע לאדם הנמצא במצב סיעודי?
סכום הכיסוי למקרה סיעודי
נקבע ע"פ גיל הכניסה לביטוח ובמקום שהייתו של החולה בבית או במוסד
מי יכול להצטרף?
ניתן להצטרף לביטוח הסיעודי בכל גיל ובכפוף לבדיקת מצבך הרפואי בעת ההצטרפות . מומלץ להצטרף בגיל צעיר כך גובה גימלת הסיעוד
שמקבלים בשעת הצורך גבוהה יותר. בנוסף, צרוף הילדים חינם.
2 מיליון לקוחות כבר הצטרפו לביטוח הסיעודי - הצטרפו עוד היום!
איך מצטרפים לביטוח הסיעודי ללקוחות כללית?
מתקשרים למוקד לטלפון: 04-9046693
או משאירים פרטים בטופס זה, ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
* המידע המופיע במדריך הוא לידיעה כללית בלבד. יש לעיין בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות